MentjesMusic schreef:Erin_89 schreef:Wat een prachtige kat!
Hier ook 1 met HCM, S.A.M en een lekkende hartklep..als kitten uit het asiel gehaald en bleek bij controlle een hartruis te hebben. Moest het destijds in de gaten houden. Een jaar later werdt ons aangeraden voor een hartecho omdat ze aan beide kanten een ruis hoorden. Nog voordat we een afspraak konden maken viel hij neer tijdens het spelen (slap, kwijlen en ging heen en weer met zijn kopje) na de echo heeft hij medicijnen gekregen. Arts zei dat hij ze mocht hebben maar mocht het teveel stress opleveren dan ermee stoppen. Woezel heeft het een jaar prima gevonden maar ben ermee gestopt toen ik zag dat hij zich ging verstoppen. Hij heeft soms een toeval maar ik zie het aankomen want hij is uren van te voren al slomer. Verder een vrolijke kat met pit van bijna 5 jaar.
Blij om te lezen dat het uiteindelijk toch goedgekomen is en dat hij nog zoveel jaren mee is gegaan, en dat het nog steeds een prima kat is. Welk medicijn kreeg hij van jou?
Hij kreeg eerst bij de dubbele ruis benacor en na de hartecho atenolol. Ik merk wel dat hij minder actief is hoor..het is echt een slaapkop en heeft het in de winter sneller koud.