Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
essiesilly schreef:Kuggur schreef:Puur uit interesse, want hier niet te koop, kost dat veel, muizen als kattenvoer?
Je kan het heel eenvoudig op internet bestellen en word vaak gevroren thuis gebracht. De prijzen variëren heel erg maar als je goed zoekt kan je gerust een kilo muizen voor een euro krijgen
Don_Zhivago schreef:Muisje wordt een andere keer...
Hij heeft vanmorgen vlees gehad van lotgering... niet echt een succes.
Hij heeft er maar een beetje van op en neemt echt mini hapjes...
De rest laat hij staan.
En dat spul stinkt!!!!
Don_Zhivago schreef:De lotgering gaat de deur uit.
Gatver wat een lucht!!!
Smuldier... hebben die ook voer voor katten?
Hij eet het wel. Maar wel langzaam. Moet ook zeggen dat er veel harde stukjes in zitten. (Botjes?)
kiwiwitje schreef:A3a1 schreef:Ligt het er niet aan waar je het haalt, ik kom al jaren bij dezelfde, met tussenpozen wel, ik heb nooit klachten.
Ze hebben het bij mij zelf geleverd. Beter zou je het niet kunnen hebben lijkt mij?
ponyparadijs schreef:Ik ben al jaren een zeer tevreden klant van lotgering
De fabriek in Zaandam wordt in het artikel niet besproken
Dus waarom elders je vlees bestellen?
saskiakefie schreef:Uit ervaring kan ik je vertellen dat ik vaak mee heb gemaakt dat ze muizen laten liggen maar vogels opeten. Ik denk toch dat katten muizen niet zo heel lekker vinden
dees_daan schreef:Omdat hier het bedrijf zelf genoemd word waar blijkbaar van alles mis is, en je een bedrijf waar zoveel mis is met de dieren zelf niet wil steunen?
De problemen van het stinken en de slechte verpakkingen zijn er al heel lang. Ik zou kiezen voor een bedrijf met kwaliteit ipv een bedrijf waar zoveel mis is, je voert tenslotte wel rauw.