katers niet geschikt om bij poes te houden?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Laptopmuis

Re: katers niet geschikt om bij poes te houden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 13:36

Sommige katten zijn wel enorm sociaal met elkaar, maar dit zijn meestal wel ook de katten die niet zo sociaal met mensen zijn. En meer belang hebben aan een kattenmaatje :-)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 16:55

Laptopmuis schreef:
Sommige katten zijn wel enorm sociaal met elkaar, maar dit zijn meestal wel ook de katten die niet zo sociaal met mensen zijn. En meer belang hebben aan een kattenmaatje :-)

Niet mee eens. Ik heb Noorse boskatten (en kruisingen ) en socialer dan die kan je niet vinden. Naar mensen en soortgenoten :)

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 22:01

Die van mij zijn ook sociaal naar mens én andere katten.
Het zijn geen allemansvriendjes die gelijk naar iedereen toegaan maar als de visite rustig zit komen iig de dames altijd even kijken en aandacht vragen, de kater is wat meer op zichzelf maar als hij loskomt dan heb je een kronkelende kat naast je die geaaid moet worden.

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 22:10

Die van ons is nu 16 en altijd alleen geweest. Op de buurt heeft hij ook altijd ruzie. Hij speelt en slaapt altijd samen met onze hond. Die twee zijn niet te scheiden.

Zoals ik het lees in je post (of lees ik het verkeerd?) heb je in korte tijd veel nieuwe katten genomen? En ze komen niet buiten? Als ik lang opgesloten zou blijven met 2 andere jongens en een meid zou ik ook ontzettend geïrriteerd zijn.

Lekker naar buiten die beesje :) komt het vanzelf goed