Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kiwiwitje schreef:GDG schreef:Maar hoe gebruik jij het dan? Dikke laag houtkorrels, dagelijks de poep eruit en wat doe je dan met de plas? Ik vind het altijd zo'n crime om de plasplekken eruit te krijgen zonder de droge houtkorrels mee te nemen, of schep jij het gewoon ruim uit met droge houtkorrels en al?
Een peewee kopendan doen de katten dat zeven zelf
@Aria_zz: Zooplus heeft dat ding toch niet? Bol.com wel
https://www.bol.com/nl/l/peewee-kattenb ... 283220829/
Ik heb zelf de grootste. (en een kleinere, maar de grootste word het meest gebruikt)
kiwiwitje schreef:GDG; stomme quotes weer..
Die van ons vonden hout ook niet tof, maar met de peewee gaat t super. zelfs de zwerver van buiten ging er gelijk goed op!
Tilmar schreef:Ja klopt is even zoeken naar een geschikt schepje, ik kan morgen wel een foto sturen als je geïnteresseerd bent. En iets meer in detail uitleggen hoe ik het doe. Het was namelijk best even zoeken naar de beste methode. Nu zou ik echt niet anders meer willen.
GDG schreef:kiwiwitje schreef:GDG; stomme quotes weer..
Die van ons vonden hout ook niet tof, maar met de peewee gaat t super. zelfs de zwerver van buiten ging er gelijk goed op!
Haha, ja stom hè met die quotes.
Oh frappant dat ze het op de peewee wel goed doen. Kan me er op zich wel iets bij voorstellen want ik heb er nu een laag van 6/7cm inzitten en de katten kunnen daar niet heel stabiel in lopen. Bij de pw moet je maar 2cm vullen, dus dat is vast een stuk stabieler.
Silly1972 schreef:Ik gebruik gewoon de houtkorrels, die gaan bij mij echt het langste mee.
Meeste van bovenstaande is echt super duur als je 4 katten hebt
Miran schreef:Zou die Peewee bak ook werken met strokorrels?
Wij hebben nu grove klompvormende korrels van Jumbo merk, werken goed, maar idd, die uitloop... Het is met een matje ervoor wel minder. En echt helemaal geurloos vind ik het ook niet.
Miran schreef:Zou die Peewee bak ook werken met strokorrels?
Wij hebben nu grove klompvormende korrels van Jumbo merk, werken goed, maar idd, die uitloop... Het is met een matje ervoor wel minder. En echt helemaal geurloos vind ik het ook niet.
Omany schreef:Miran schreef:Zou die Peewee bak ook werken met strokorrels?
Ik heb toen er heel veel over gelezen en in heel veel reviews zeiden mensen dat het belange niet zo goed werkt als de echte peewee korrels. Ik snap trouwens niet waarom je die niet zou kopen want die zijn mega zuinig en absoluut niet duur in aankoop. En gedaan met zware zakken sleuren in de winkel want ik bestel ze gewoon
Lalidan schreef:Oké, en bedankt voor dit topic, weer 40 euro armer.....![]()
![]()
![]()
Ik zit al een tijdje te hannesen met kattenbakkorrels. In eerste instantie dat Silicaspul erin, maar waar ik een maand mee zou moeten kunnen doen, wil ik er binnen (!) twee weken eruit hebben omdat het gewoon stinkt en nat is. Ander merk geprobeerd, zelfde probleem. Daar is het spul me toch wat te duur voor.
En toen dus twijfel. Gewoon houtkorrels vind ik toch altijd wat lastig met verschonen, eigenlijk moet je alles eruit halen wil je ook juist de gebruikte, natte plekken eruit hebben. Immers, dat valt door het schepje, terwijl de hele korrels zich niet laten zeven..... Maar van het meeste andere grit word ik gewoon niet blij, qua verschonen, qua stof, qua door huis lopen, qua geur.
Dus, ik ben om. Ik heb zojuist de peewee besteld. Inclusief een kleine zak originele vulling. Ik heb nog houtkorrels staan, dus dan kan ik beiden uitproberen. Als het goed is komt hij morgen al!