en we hebben een vervoersbox gehaald bij de DA inmiddels,dus dat hebben we,alleen nu nog een adres waar we hem naartoe kunnen brengen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kimmie261 schreef:oh ,kat is al gevangen hij sterft echt van de honger dus met 2de bakje voer in de box was hij zo gevangen,hard mauwend is hij nu naar boven gebracht en vriendlief mag mooi bij hem slapen in de hoop dat de kat dan stil is en niet alles bij elkaar mauwt...
kimmie261 schreef:aarde zou wel gaan als vulling denk ik,zand hebben we zo niet..
enne kat moet gewoon stil zijn,ik slaap mét de honden onder die kamer en die zijn niet doof zeg maar
daarom moet mijn vriend maar even bij hem slapen misschien dat ie dat voor de nacht wel fijn vind niet alleen te zijn...
kimmie261 schreef:ja hij is ook magerder als dat hij lijkt,dacht dat het wel een dik katje was,maar als je hem aait voel je heel duidelijk ruggegraad en zijn hele heup gestel steekt aan bot uit....
wie weet is het wel een vrouwtje hoor,zeg ik de hele tijd hem,maar geslacht is voor alsnog onbekend...
kimmie261 schreef:ik denk als jullie het katje zouden zien dat je zou snappen dat het een jonge kat is,hij lijkt groot op de foto maar is dat echt niet.
Kamy schreef:Vanaf je foto's gezien is het een knap koppie maar oogt hij toch niet als een jong(er) katje. Apart...
Kamy schreef:Als er vannacht maar niks opbloeit tussen je vriend en het katje hihi.
Het klinkt wel alsof het katje mensen gewend is. Hij praat en kronkelt om je benen...
kiwiwitje schreef:Ik zei al tegen vriendlief, dat het maar goed was dat je hier dus minimaal 3 uur vandaan woont..![]()
Dat was ie met mij eens ook