Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
beatje schreef:IngeN86 schreef:Hier doen de grote het langste met een flink stuk runderkophuid. Verder krijgen ze van alles, long, oren, ribben enz...
Waar haal jij die grote stukken runderkophuid Inge? Die zoek ik namelijk daar zijn ze het langste zoet mee.
A3a1 schreef:JoyCiej007 schreef:Nylabone
Goed voor de tanden en geen zooi.
Echt geweldig goed spul, onze hond doet er maaaanden mee, en gebruikt het soms ook als speeltje (er mee gooien).Levita30 schreef:Even tekst gegoogled over nylabone.....
Maar ik ga mijn hond geen nylon geven om op te kauwen, ook geen hoogwaardige.
Al sinds 1955 maakt Nylabone hoogwaardige en duurzame honden kauwprodukten en honden kluiven. Nylabone produkten zijn gemaakt van hoogwaardig Nylon, van Amerikaanse makelij en voorzien van gebruiksaanwijzing.
Voor additionele uitleg over het produkt en de juiste gebruikswijze hebben we een aantal informatieve video's gemaakt.
Wat is er mis met die tekst? Als ze die botten al zo lang maken moet het toch geen problemen geven? Anders bestond het al lang niet meer!
beatje schreef:IngeN86 schreef:Hier doen de grote het langste met een flink stuk runderkophuid. Verder krijgen ze van alles, long, oren, ribben enz...
Waar haal jij die grote stukken runderkophuid Inge? Die zoek ik namelijk daar zijn ze het langste zoet mee.
JoyCiej007 schreef:Als wij 'echte' botten geven, met of zonder restvlees, merg of vet, dan gaan die van ons daar echt van aan de sch*t....