Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tinkermuts schreef:Mijn klanten noemen hem altijd de directeur als ze hem zien zitten. Voorbijgangers zie ik altijd drie x kijken en soms zelfs foto's maken...sorry ff offtopic...[ [url=m/fz6lOV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nikass schreef:Tinkermuts schreef:Mijn klanten noemen hem altijd de directeur als ze hem zien zitten. Voorbijgangers zie ik altijd drie x kijken en soms zelfs foto's maken...sorry ff offtopic...[ [url=m/fz6lOV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat een mooie hond!
Hoeveel kost jouw uitlaatservice? En hoe lang loop je dan?
Kunnen de honden los? In welke regio zit je?
Mysterie1980: daar heb ik respect voor!
LinsxDot: ik vind dat inderdaad zielig, je hebt het over 11 uur alleen![]()
Hoe is dat nu? Hoe lang zitten je honden nu alleen? Merk je verschil?
LinsxDot schreef:Jaaaaaa ontzettteeeenndd zielig zegmeningen zijn daar over verdeeld gelukkig! Maar 1 troost ben nu maar 3 uur per dag weg maar vind totaaaal niet zielig je paard staat tot ook 23 uur minimaal op stal dat is dan ineens niet zielig kromme mensen af en toe
en nee merk geen verschil me reu slaapt toch als ik thuis kom
LinsxDot schreef:Daarom zeg ik ieder zijn eigen mening! Zijn zat mensen die hun paard wel 1 uur eruit halen om te rijden en verder niet zo ook de hond wat langer alleen laten! Ik vind het geen probleem en mijn honden zijn hardstikke happy. Maar mijn honden zijn nu maar 3 uurtjes alleen hoor paniek zaaiers