Die van mij kunnen er ook wat van ja, maar zo gek zitten doen ze nog niet. Wel vreemde slaapplaatsen/ slaaphoudingen.
Kerst is altijd weer een feest, ben je een poes kwijt? Kijk dan eerst eens in de boom!
Of in uitgepakte cadeau-mandjes, het liefste met het folietje er nog omheen..
Ook zonnen kan erg goed op de leuning van de stoel. Normaal drappeert ze zich er in de lengte overheen, maar voor de afwisseling is in de breedte ook wel een keertje leuk!
Of juist met zn 3en in de stoel proppen om de lekkerste zonnenstraaltjes te vangen!
En nog zo'n slapend pareltje, volgens mij missen ze deze krabpaal nog het meeste vanwege alle kokertjes e.d.;
Dreamybol
Geplaatst: 21-12-16 11:32
Ik ben altijd jaloers als ik zie hoe katten kunnen slapen, zou ik ook wel willen; op elke plek, in elke houding, ogen dicht en tukken maar.
Die van mij ligt graag met een pootje onder z'n hoofd:
En gekruiste voorpootjes zien we hier ook heel regelmatig:
Wat moet je?
(Ja, hij is kneiterscheel, maar heeft daar zelf geen last van.)
Ik denk dat jouw kat vindt dat hij te lange voorpootjes heeft TS!
Princesj
Geplaatst: 21-12-16 11:53
Sjors ligt het liefst plat op zn rug
Tivoli
Geplaatst: 21-12-16 11:56
Ook hier zo'n weirdo
En als we hem kwijt zijn?
Cowgirl
Geplaatst: 21-12-16 16:47
Princesj schreef:
[ [url=m/CxLiGy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sjors ligt het liefst plat op zn rug
Die hoef je alleen nog maar uit te walsen en dan heb je een vloerkleedje.
Loes1996
Geplaatst: 21-12-16 16:59
Hahaha wat een geniaal topic. TS je kat zit inderdaad erg bijzonder...dat doet Koos niet hoor
Ik ben ook eens opzoek gegaan naar 'gekke' foto's van mijn kat maar beter dan deze kwam ik ook niet
Koos is ook zo'n geval apart: Kwispelt inderdaad ook alsie blij is: Als hij eten krijgt gaat hij luid spinnen en kwispelen. Trekt met gemak zijn poten onder zijn lijf uit ipv normaal te gaan liggen en stampt de trap nog harder op dan dat ik doe En nog een aantal dingetjes waar ik nu even zosnel niet op kom...
Flowery
Geplaatst: 22-12-16 20:28
Net even door de kitten-foto's gespit, kwam heel wat leuke aparte houdingen tegen!
Dit topic tovert een lach op mijn gezicht! Hilarisch! Ik zal het mijn kat laten zien, die gedraagt zich veeel te normaal haha
jen
Geplaatst: 26-12-16 11:07
Geniale foto's
Hier kunnen ze er ook wat van Pluis
Zijn favoriete heerser van de wereld pose
En leyla in bad
quintenvo
Geplaatst: 26-12-16 11:23
Onze kat zit zo ook soms met een pootje. Maar ze hebben ook andere rare gewoontes, want brokjes zijn niet om op te eten, maar om mee te spelen en met je kont boven op je broertjes hoofd gaan zitten is ook heel normaal en overal kan je op gaan liggen (knuffel, sok, schoen, op een plant) Maar ze kunnen ook wel heel lief zijn samen
Ik had nog leukere foto's maar die kan ik nu zo snel niet vinden
speurneusc
Geplaatst: 26-12-16 11:37
heel herkenbaar
hier liggen de 2 labradors vaak net zo maf, maar dat is een labradoreigenschap, een van de opvang kittens wilde wel eens een waterbedgevoel krijgen
mijn eigen kat ligt ook graag safe, vaak op de leuning van de bank, maar ook op mijn been maar dan wel verankerd met zijn nagels...das minder
Laatst bijgewerkt door speurneusc op 26-12-16 12:13, in het totaal 1 keer bewerkt