Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kuggur schreef:maaikemuis schreef:Mijn dames leven ook in een zelfgebouwde cavilla. Hij was wel iets duurder dan gepland, de uiteindelijke kosten bedroegen 1000 euro. Maar goed, hij is dan ook wel custom made, past bij de rest van het meubilair en is behandeld met speciale botenverhuurder waardoor urine geen kans krijgt.
Wow 1000 euro voor een zelfgebouwd caviaverblijf?
Ik zou wel eens een foto willen zien van dat paleis....
Edit, okay Kuggur, even het hele topic doorlezen vóór je reageert!
floorsil schreef:toch vandaag maar een hok besteld bij zooplus van 140 bij 60 cm. hopelijk is dat ook voldoende.
wil er zelf nog een extra verdieping in proberen te maken dat ze meer te rennen hebben.
Nu zat ik even met het voeren. Ik wil onbeperkt hooi geven en elke dag goed en fruit. maar hoeveel en hoe vaak moeten ze brokjes hebben. Ze krijgen nu elke dag. Maar las hier ook iemand dat die het maar 1x per 3 dagen deed. Las hier ook iets over een bodempje brokjes, maar toen ik deze cavia's verzorgde gaf ik ze altijd een bakje vol en soms dan een dagje niet.
maaaikkee schreef:Hier ook onbeperkt brokjes. Ook Gooi ik bij de mannen (2) altijd 1 handje en bij de vrouwen (4l 2 handjes met Brok Los door het hok. Die gaan ze dan altijd zoeken z'n leuk gezicht