Gelukkig prima. Hij heeft de kap nu af maar vannacht en morgen als ik weg ben doe ik hem weer om. Zoals de dierenarts zei "het is zo'N maffe kat.. Doe voor de zekerheid maar om." Voordat ie de hechtingen zelf los gaat maken. Hij denkt dat ie alles kan..
Hij heeft heel uitgebreid zitten poetsen vandaag. Toen even een rondje racen en nu lekker voor pampus in de krabpaal.
Dat nieuws heb je Kedi toch wel met gebarentaal uitgelegd toch?
Fijn dat de dierenarts tevreden was Nu maar hopen dat ie dit soort geintjes niet nog een flikt, slecht voor je hart! Is Kedi weer een beetje bijgetrokken nu Neko geen kap meer om heeft?
Roosch
Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-16 18:00
Heb hem de kap toch gewoon omgedaan op een uurtje of wat per dag na. Als hij de hechtingen lostrekt moet ie weer onder het mes en daar ben ik doodsbenauwd voor.
Meneer net ff zijn kap afgedaan. Even een uurtje om zichzelf te poetsen.
Ik was een nachtje weg en mijn fantastische buurvrouw heeft hem zijn antibiotica gegeven. Heeft de wond ook bekeken en zag er goed uit. Hij is alert alleen hij spinde niet tot weinig. Denk dat de kap hem irriteert. Tot ik net een stroopwafel nam. Toen had ik een spinnende lampenkap. heb hem de kap net daarvoor weer omgedaan want ik lazer zo geheid in slaap en dan kan ik hem niet in de gaten houden.
Heb Kedi inderdaad met gebarentaal een en ander uitgelegd. Ze moppert nog steeds maar...