Kitten sinds 2 dagen niet actief en slap

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SayaJones

Re: Kitten sinds 2 dagen niet actief en slap

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 09:26

Ongelovelijk dit topic.... een depressie... Dat is het meest absurde wat ik heb gehoord.
En dan nog een nacht wachten met bellen.. Ik hoop dat het beestje het nog overleeft :(:)

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 09:39

Met een depressie wordt hier geen psychische depressie bedoeld, maar een terugval, knap dat half bokt het hier weer beter weet. Als het gaat om een vitamineprikje dan wordt dit vaker gegeven omdat het de eetlust stimuleert en algemeen wat oppept. Wie zijn wij om te beoordelen of er onmiddellijk een heel arsenaal aan onderzoeken moet worden opgestart. Lijkt me dat degene die de kitten gezien heeft dat het beste kan beoordelen, en als hij vandaag niet beter is dat er alsnog verder actie wordt ondernomen.

PinkDonut55

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-16 11:20

De kitten heeft griep en heeft niks ergs, ze heeft antibiotica gekregen en na 3-5 dagen moet het beter gaan, ze blijft tot die tijd ondertoezicht. Omdat het verder niks ernstig is en ik voor de mensen die vriendelijk blijven en bleven wou ik dit nog even wou melden, wat niet meer dan normaal is. Waarom dat gisteren niet gewoon werd gezegt geen idee, maar ben blij dat ze verder gezond en wel is. Bij deze stap ik hier nu uit want de kitten is verder gezond en leeft en dat zal ze ook blijven doen:)

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 11:21

Fijn!

Heel veel beterschap voor de kleine meid!

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 11:41

Mimo15 schreef:
De kitten heeft griep en heeft niks ergs, ze heeft antibiotica gekregen en na 3-5 dagen moet het beter gaan, ze blijft tot die tijd ondertoezicht. Omdat het verder niks ernstig is en ik voor de mensen die vriendelijk blijven en bleven wou ik dit nog even wou melden, wat niet meer dan normaal is. Waarom dat gisteren niet gewoon werd gezegt geen idee, maar ben blij dat ze verder gezond en wel is. Bij deze stap ik hier nu uit want de kitten is verder gezond en leeft en dat zal ze ook blijven doen:)

Top om te horen! Heb je nog andere katten? Misschien zorgen dat zij het niet kunnen overkrijgen.

Ik begrijp dat de meeste reacties niet leuk waren, maar met kittens kan het gewoon heel snel gaan als ze ziek zijn. Ik heb zelf een katje gehad, gevonden, naar de dierenarts gegaan, bleek in orde te zijn. Een week later was het katje nogal flauw, zoals jij omschrijft, ik bel naar de dierenarts smorgens, ik kom komen om 1u. Ik was bij de dierenarts ene het katje was op sterven na dood. Dierenarts heeft nog vanalles geprobeerd, maar 1 dag later was het katje overleden. 5 weken oud, geveld door een maagontsteking :( De meeste mensen zeiden het gewoon uit angst als het echt iets erg was, zo'n klein katje niets reserve heeft om te vechten ertegen. Maar fijn dat het goed gaat met je kitten!