Nou, n engeltje op dr schouder. Het tandje wat los zat, zit netjes op zn plek en vast, die mag in eerste instantie blijven zitten. Voorlopig even opletten met wat ze eet, maar dat is verder niet een probleem. Verder zag het er allemaal netjes uit
Precies zullen we het niet weten. Maar ik denk dat ze met de andere hond aan t spelen Was, ze rennen in volle vaart rond de wei, waarschijnlijk heeft ze de andere hond speels willen happen en heeft de andere hond zich net weggedraaid, waarbij zij in volle vaart rechtdoor is geklapt tegen de paal van de ingang van de wei. Ze wil beslist niet meer daar komen.
We zijn inmiddels bijna 2weken verder. En het gaat gelukkig heel goed. Op een klein plekje na is het helemaal dicht. Ze s weer helemaal dr (vervelende) zelve weer. Alleen in het donker is ze nog voorzichtig.
Hier nog een foto van dr voor-boventandloze bekkie.
marleen_usar
Geplaatst: 18-11-16 15:39
Fijn dat het beter gaat, ik ben ook niet iemand die snel naar de d.a holt.En ja ik heb net als de ts voldoende geld.Maar kan het een nachtje wachten, geen probleem.
Als we wat zouden vinden, wilde we haar herplaatsen. Dit is nu van de baan.
CarinaR
Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-17 14:43
We zijn inmiddels al wat maanden verder. Het gaat heel erg goed met Pip. Sinds een maand ofzo, doen We aan canicross waar ze volledig in op gaat. Ze s in huis ook een stuk beter te doen, en dat s wel erg fijn.