Bevalt de Doubleblaster??
Ik ben me momenteel aan het oriënteren en heb de Doubleblaster DS of de Tritra AS op t oog. Welke is handig voor een aussie? Of evt ander merk. Wil er 1 met traploze temperatuur en niet al teveel Watt maar wel goede blaaskracht.
dat had ik niet gezien, dan kan ik je helaas niet verder helpen.
Maar ik weet zeker dat ik er 1 ga aanschaffen met mijn slootbeest....weet alleen nog niet welke precies. Heb over de Doubleblaster DS en de Aeolus H901 eea gelezen. De Tritra AS is redelijk onbekend lijkt mij. Ben eigenlijk ook benieuwd wat die waterblazers in DTSL kosten en waar te vinden maar heb dat nog niet kunnen vinden.
Hij duikt dagelijks de sloot in als ik hem los laat en zeker met dit natte weer zou het een uitkomst zijn. Voor het koude natte weer begint kunnen we dus dagelijks oefenen
. Mooi en klein degelijk apparaat van metaal en beslist niet zwaar. De knoppen zijn mooi afgewerkt en stevig dus geen goedkoop prutspul wat gelijk kapot zou kunnen gaan. De slang is van degelijke goede kwaliteit en de mondstukken zijn gemakkelijk op en af te halen dmv een losse ring er omheen of af te klikken. Het geluid op de zachtste stand klinkt als een beschaafde stofzuiger. Wel op laagste stand flinke blaaskracht. De hoogste stand en warmte stand nog niet geprobeerd. De hond van 9 mnd vond het eng dus brokjes gevoerd met het ding aan, gewoon liggend op de grond en niet gericht. Dat ging goed. Wel spannend uiteraard maar dat zal in de loop vd week oefenen worden. Hond lag vanmorgen al weer in de sloot en de herfst komt er aan. Ben er nu al blij mee!
Hij vind de herrie het engste.