Misschien als hier over 3 maanden de pup er is dat ik er anders over denk haha.
Al hebben wij 2 honden die doodsbang van vreemde mensen zijn en al helemaal van kinderen. 3 vinden aandacht geweldig en 1 wil gewoon met rust gelaten worden. Best moeilijk als kinderen ongevraagd de roedel in schieten als je alleen loopt....
Onlangs liepen we gelukkig samen. Er dook een kindje (4?) met ik denk syndroom van down tussen de honden. Ouders durfden niet in onze buurt te komen. Daar sta je dan met 6 aangelijnde honden wqarvan 2 doodsbange en een vreemd kindje...
Heb de 3 die ik vast had los gelaten en kindje op gepakt. Was maar wat bang dat de bange honden in het nauw kwamen en uit angst zouden bijten. Ze waren immers aangelijnd en konden geen kant op. Ze hebben gelukkig nooit gebeten maar dat wil niet zeggen dat het nooit gaat gebeuren ook he.
Dit gebeurde overigens op onze eigen oprit. Die mensen waren op visite bij de buren en wij gingen de honden de auto in laden die op de oprit stond. Tussen de tuin en oprit zit hoge poort dus daarvoor was er geen contact geweest tussen honden en kindje. Wij hoorden de kinderen wel spelen op de stoep maar hadden niet verwacht dat een kindje zo aan zou komen rennen en tussen de honden zou duiken