Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dais_ schreef:Onze kater is geopereerd aan blaasgruis. Een relatief simpele ingreep en na 10 dagen was hij helemaal weer de oude. Hij kan weer normaal plassen zonder pijn![]()
Bij hem waren het nierstenen die 'gezakt' waren (zonder dat de ureters verstopt zijn geraakt wat een wonder is!).
Helaas hebben wij nog geen passende oplossing gevonden qua voeding aangezien hij nier & darmproblemen heeft, dus de kans bestaat dat ze weer terug komen. We hebben hem nu redelijk stabiel op Royal Canin - renal. Ik lever geregeld urine in ter controle (ook voor nierfunctie).
Typisch om hier meerdere negatieve ervaringen te lezen over Applaws. Dat voerden wij ook destijds toen hij zo ziek is geworden, alleen ik heb die link nooit gelegd.
lifaya schreef:Had er over gehoord! Dat klinkt ook goed! Laat maar weten over eenvijfde of het nog steeds bevalt!
bigone schreef:Ik had een kater met blaasgruis, helaas aan iets anders overleden en heb ook nog een oude poes van 18, die heeft heel vaak last van een soort spastische blaas gehad, overal kleine plasjes enzenz.
Op een gegeven ogenblik ben ik perfect fit sensitive gaan voeren, inderdaad, gewoon winkel voer en ze deden en doen het er allemaal heel goed op.( natuurlijk ook uitgebreid da onderzoek, allerlei kuren en dieetvoedingen binnen de deur gehad, niets hielp)
kiwiwitje schreef:Dais_ schreef:Onze kater is geopereerd aan blaasgruis. Een relatief simpele ingreep en na 10 dagen was hij helemaal weer de oude. Hij kan weer normaal plassen zonder pijn![]()
Bij hem waren het nierstenen die 'gezakt' waren (zonder dat de ureters verstopt zijn geraakt wat een wonder is!).
Helaas hebben wij nog geen passende oplossing gevonden qua voeding aangezien hij nier & darmproblemen heeft, dus de kans bestaat dat ze weer terug komen. We hebben hem nu redelijk stabiel op Royal Canin - renal. Ik lever geregeld urine in ter controle (ook voor nierfunctie).
Typisch om hier meerdere negatieve ervaringen te lezen over Applaws. Dat voerden wij ook destijds toen hij zo ziek is geworden, alleen ik heb die link nooit gelegd.
Dat zegt natuurlijk erg weinig. Ergens anders lees je het op Whiskas, RC, Pets Place eigen merk. Voer is niet het enige waar dit door ontstaat natuurlijk.