MarlindeRooz schreef:Kabayo schreef:ik had ze altijd in het gras. Zon ren met een gaasje eronder
Ja dat vind ik dus zielig, dat gaas onder de poten.
Niet als je t goed doet en groot gaas hebt
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarlindeRooz schreef:Geen enkel gaas hoort direct onder een konijn.Maar dat hoef ik niet te gaan verdedigen want jij kan ook geen fatsoenlijke reden noemen wat er mis is met tegels. Ik heb ze trouwens gedeeltelijk op tegels en grotendeels op zand.
Kabayo schreef:Het houden op straattegels. Sorry maar heb nu al zoveel hokken van jou op de fotos gezien met tegels en misschien een beetje stro. Prachtig mooi dat je zoveel konijnen hebt maar ze horen in een mooi ren op het gras. Ik vind dit gewoon zielig , sorry
Eoweyn_x schreef:Kabayo schreef:Het houden op straattegels. Sorry maar heb nu al zoveel hokken van jou op de fotos gezien met tegels en misschien een beetje stro. Prachtig mooi dat je zoveel konijnen hebt maar ze horen in een mooi ren op het gras. Ik vind dit gewoon zielig , sorry
Wij hebben kleigrond waardoor het water niet wegloopt. Resultaat: natte, smettende poten wat gaat ontsteken. Dát is zielig. Gaas idem, dat houdt de nattigheid echt niet tegen en veroorzaakt sore hocks.
Ik hoor ze niet klagen, ze hebben genoeg te doen. Als je zoveel van mij gezien hebt wist je ook dat ze bijna iedere dag een paar uur loslopen op het gras. Ik heb nu zelfs een hoge ren op het gras die overdag altijd open staat. Er is niets mis met tegels. Handig zelfs: hoef ik ze de stress van het nagels knippen niet aan te doen.
En zoveel hokken? Ik heb 2 rennen, meer niet.
Ik ben nu wel benieuwd naar jouw perfecte ren, dat snap je hopelijk wel!
Edit: ik lees het al. Konijn alleen. Dat is pas triest.
mzara schreef:Lynn_Nikita schreef:Mail eens met dierhulpcentrum in born. Hebben ook fb
Zij is zeer behulpzaam en heeft ervaring met half wilde kruisingen
Heb ik gedaan!