Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xSlvna schreef:Hoe andere mensen dat doen? Geen uitlaatservice pakkenEn als je 'genoeg' verdiend, vind ik sparen geen must. Normaal werkend mens kan een operatie wel aftikken (zeg max €350).
xSlvna schreef:Hoe andere mensen dat doen? Geen uitlaatservice pakkenEn als je 'genoeg' verdiend, vind ik sparen geen must. Normaal werkend mens kan een operatie wel aftikken (zeg max €350).
mirriejj schreef:xSlvna schreef:Hoe andere mensen dat doen? Geen uitlaatservice pakkenEn als je 'genoeg' verdiend, vind ik sparen geen must. Normaal werkend mens kan een operatie wel aftikken (zeg max €350).
Alleen wat onderzoekjes, zonder verder iets te weten mocht ik vorige week al 450 euro voor aftikken. Vorig jaar wed mijn andere hond aangetikt door een hond, operatie en onderzoeken, 1600 euro.
Ik denk dat er genoeg mensen zijn die dat niet zomaar van het loon kunnen betalen, dan is een potje of verzekering wel handig.
xSlvna schreef:Oké €1600 inderdaad niet, maar een dierenarts verplicht je ook niet om die meteen af te tikken. Al betekend dat niet dat je die arme werker een jaar op zijn geld moet laten wachten. Als TS een basisspaarpotje aanspaart (minimaal €20 per maand + wat je nog maximaal kan missen op het eind van de maand). Onderzoeken die wij tot nu toe hadden kwamen niet over de €400, vandaar.
xSlvna schreef:Heftig. Ligt dan waarschijnlijk ook aan de omgeving. Hier word alles vaak op afbetaling gedaan, zelfs bij de paarden. Hier is het juist zo dat je korting op de originele prijs krijgt, als je het direct aftikt.