Ze worden inderdaad bijna helemaal zwart geboren, en krijgen dan langzaam een oranje glans, en kleuren de komende weken verder door
Eentje is inderdaad al heel duidelijk aan het kleuren. Dat wordt dus sowieso een rode. Een andere is duidelijk diep zwart, die zal ook zwart blijven.. En van de laatste twijfelen we nog omdat er een lichte gloed op het hoofdje leek te zitten, maar die kleurt nog niet door dus grote kans dat die ook zwart blijft
Ik denk dat dit haar enige nestje zal zijn. De fokkers laten elke hond in principe maar een keer een nestje krijgen, ook met hun eigen honden fokken ze alleen een of twee keer met de allerbeste. Hun doel is ook echt om de ouderwetse lijn in stand te houden, ze fokken niet om eraan te verdienen. Ze houden contact met alle eigenaren en wij hebben er ook vanaf het begin goed contact mee gehad en gingen al regelmatig op visite. Ze is helemaal gek op haar papa's
Is er bijna kind aan huis, en ze wordt er enorm verwend, dus ik hoef me gelukkig geen zorgen te maken
Ik krijg sowieso veel foto's doorgestuurd, en om de week ga ik kijken.
Het zou zeker gaaf zijn als ze hier thuis zouden zitten, maar ik zou eigenlijk veel te bang zijn dat er iets mis zou gaan
Heb er totaal geen ervaring mee, dus ik laat het liever over aan de profs
De eerste nachten wisselden de fokkers elkaar af en bleven omstebeurt wakker om op te letten, dus het is ook niet alleen maar lekker knuffelen en kijken hoe ze groeien. Maar moet wel zeggen dat het wennen is, zo rustig in huis nu. Ben toch blij als ze weer terug is!
Ze blijft inderdaad een week of 8 daar. Ik heb haar zelf pas met 10 weken gehaald, maar we wachten even af hoe het gaat. Vanaf een week of 6 schijnen de pups tandjes te krijgen en wordt het zogen voor de moeder vervelend, dus wordt dan meestal langzaam afgebouwd.