Liezel1 schreef:Ik zou die Bonzo in de container gooien en op zoek gaan naar ander voer.
Idd Bonzo is erg slecht werd mij toen verteld door DA, zit veel zout in.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anoniem schreef:Nee dat is niet normaal. Maar als het beestje al zo lang dat voer krijgt komt het ook niet zomaar ineens daardoor hé?
Lijkt mij dat de oorzaak dan toch iets anders is en voor het antwoord daarop is toch een bezoek aan de DA nodig.
Anoniem schreef:Als het beestje het al zijn hele leven prima doet op de bonzo zou ik dat nu niet veranderen. Dat veel te dwingende "advies" van de voerpolitie is behoorlijk irritant.
Niet elk probleem bij hond / kat / paard / cavia komt door voer en niet elk topic over een probleem bij een dier moet een discussie over het voer worden.
Miranda95 schreef:Ik weet niet of t puur eigenwijzigheid is of medisch
Liezel1 schreef:Ok, geen verandering van voer en niet naar de dierenarts willen...
Dan zijn we uitgepraat toch?
Miranda95 schreef:De hond zit niet alleen beneden en ook niet in de bench.
Ik weet niet of t puur eigenwijzigheid is of medisch
De hond doet het verder goed op bonzo dus dat laten we zo. En zoals k al zei hij krijgt alleen om.5 uur brokken
Miranda95 schreef:De hond zit niet alleen beneden en ook niet in de bench.
Ik weet niet of t puur eigenwijzigheid is of medisch
De hond doet het verder goed op bonzo dus dat laten we zo. En zoals k al zei hij krijgt alleen om.5 uur brokken
Anoniem schreef:Als het beestje het al zijn hele leven prima doet op de bonzo zou ik dat nu niet veranderen. Dat veel te dwingende "advies" van de voerpolitie is behoorlijk irritant.
Niet elk probleem bij hond / kat / paard / cavia komt door voer en niet elk topic over een probleem bij een dier moet een discussie over het voer worden.