Liezel1 schreef:Ik zou die Bonzo in de container gooien en op zoek gaan naar ander voer.
Idd Bonzo is erg slecht werd mij toen verteld door DA, zit veel zout in.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anoniem schreef:Nee dat is niet normaal. Maar als het beestje al zo lang dat voer krijgt komt het ook niet zomaar ineens daardoor hé?
Lijkt mij dat de oorzaak dan toch iets anders is en voor het antwoord daarop is toch een bezoek aan de DA nodig.
Juist als hij net gegeten heeft moet hij gelijk weer iets kwijt. Daarom laten we hem zowel voor als na het eten even naar buiten. Dan kan hij eerst even plassen, daarna rustig eten zonder dat hij zijn plas moet zien op te houden en daarna kwijt wat hij dan nog kwijt moet.
Mocht de vriend van je oma de hond eten geven 's ochtends dan is het dus misschien een idee als hij de hond alleen even naar buiten doet, maar het voeren aan je oma overlaat. Voor haar is het neem ik aan gemakkelijker om de hond na het eten even uit te laten. Anoniem schreef:Als het beestje het al zijn hele leven prima doet op de bonzo zou ik dat nu niet veranderen. Dat veel te dwingende "advies" van de voerpolitie is behoorlijk irritant.
Niet elk probleem bij hond / kat / paard / cavia komt door voer en niet elk topic over een probleem bij een dier moet een discussie over het voer worden.
Miranda95 schreef:Ik weet niet of t puur eigenwijzigheid is of medisch
Liezel1 schreef:Ok, geen verandering van voer en niet naar de dierenarts willen...
Dan zijn we uitgepraat toch?
zit het topic te lezen en dit is meer het niet willen zorgen voor, als het niet kunnen.Miranda95 schreef:De hond zit niet alleen beneden en ook niet in de bench.
Ik weet niet of t puur eigenwijzigheid is of medisch
De hond doet het verder goed op bonzo dus dat laten we zo. En zoals k al zei hij krijgt alleen om.5 uur brokken
En ja ook ik ben zaterdagen langs dierenarts geweest toen het met 1 van mijn dieren niet goed ging. Overigens moest ik soms 15 min langer rijden maar je hebt dieren he dus dan moet je het er ook voor over hebben.Miranda95 schreef:De hond zit niet alleen beneden en ook niet in de bench.
Ik weet niet of t puur eigenwijzigheid is of medisch
De hond doet het verder goed op bonzo dus dat laten we zo. En zoals k al zei hij krijgt alleen om.5 uur brokken
Anoniem schreef:Als het beestje het al zijn hele leven prima doet op de bonzo zou ik dat nu niet veranderen. Dat veel te dwingende "advies" van de voerpolitie is behoorlijk irritant.
Niet elk probleem bij hond / kat / paard / cavia komt door voer en niet elk topic over een probleem bij een dier moet een discussie over het voer worden.