Mijn hart huilt.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

nutella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 21:13

Slik. Wat heb je dat prachtig opgeschreven. Ik herken het helemaal. Afscheid nemen van een hond doet zo zeer. Veel sterkte gewenst met het verlies van je maatje.

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 21:16

Pfff gecondoleerd joh :(:). Heel mooi geschreven, ik moest wat tranen wegpinken hier.

Y;(

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-16 22:06

Alweer zoveel lieve reacties. Bij het lezen van iedere reactie gaan mij tranen harder stromen, maar ik haal er ook een boel steun uit. Voor nu voel ik me ontroostbaar en vreselijk schuldig. Had ik het niet eerder kunnen zien? Had Rens dit ook de beste keuze gevonden? Volgens mijn vriend is het heel natuurlijk dat ik op zoek ga naar iemand om de schuld te geven en het makkelijkst is dan dat ik dat bij mezelf doe. Ik zoek dus al de hele dag naar dingen om me schuldig over te voelen.
Ik heb vandaag alleen maar doelloos op de bank gezeten en ben net maar naar bed gegaan.

Wietsje92

Re: Mijn hart huilt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 22:21

Wat had je een geweldige hond. Y;( Mooi geschreven. Je hebt een goede beslissing gemaakt. Het is enorm moeilijk, je zal nog dingen blijven zoeken, en het gemis blijft. Ik herken je verhaal helemaal, van het begin tot het eind, het is zo enorm klote om je beste vriend kwijt te raken :( Neem je tijd.. Sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 22:23

Heel veel sterkte, hij was prachtig. :(:)

shiladyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 22:29

Ben ik de enigste die even moest lachen om het stukje waarbij ts haar hond de naam kreeg van als ts als jongen was geboren? :') :))

Verders heel veel sterkte ts!
Ik weet hoe erg het is heb zelf ookal 2 honden verloren ;(

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 22:33

Tranen over mn wangen! |(
Mn hart huilt mee,de pijn die ik ruim een jaar geleden voelde toen ik na ruim 13 jaar mn border moest laten gaan voel ik nu weer.

Heel erg veel sterkte met dit grote verlies.
T krijgt een plekje alleen t gemis wordt groter ;(

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 22:33

Voluit zit ik hier met je mee te janken.. Ik wil dit soort verhalen nooit lezen omdat het bij mij ook steeds dichterbij komt. Ik wil er niet aan denken.
Maar jouw verhaal hield me vast, zo mooi geschreven, met zoveel liefde..

Wat moet dit moeilijk zijn voor je, niet te beschrijven. Ik wens je heel veel sterkte toe, en ik zend je een dikke knuffel...

Benita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 22:34

Wat heb je een mooi eerbetoon voor je grote vriend geschreven. Ook ik heb de tranen over mijn wangen lopen. Ik weet helaas hoe het is om een hond in te laten slapen. Het is verschrikkelijk en het verdriet zal je nog heel lang blijven achtervolgen.

Voel je niet schuldig. Voor een bouvier is 13 jaar al een hele oude leeftijd. Je hebt het op tijd laten doen, hij heeft niet hoeven lijden. Heel veel sterkte en kracht de komende tijd. :(:)

piezze

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 22:47

Heel veel sterkte, het was een prachtige hond ts. Je hebt het heel mooi geschreven, ik ben er helemaal van aangedaan. Het is zo definitief hè, de dood. Gewoon het idee dat je iemand gewoon nooit meer zal zien. Of het een mens is of een geliefd dier, de pijn in je hart.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 22:51

Brrrr met een brok in mijn keel gelezen! Klein tijdje geleden onze trouwe vriend moeten laten gaan, ook ziek helaas. Al hadden we onze andere hond nog, maar wat je schrijft klopt precies.

Heel veel sterkte met dit enorme verlies en het gat dat hij achter laat :(:)

primera

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 22:55

Mooi geschreven en heel herkenbaar. Blijft vreselijk zo'n beslissing, al weet je diep van binnen dat je het voor Rens gedaan hebt omdat het echt beter was. Mijn laatste bouvier is 12 en half geworden, kon van de ene dag op de ander gewoon niet meer staan, die is nog helemaal naar buiten gekropen om voor de deur zijn behoefte te doen... Hartverscheurend om je maatje in te laten slapen, maar het is op een bepaald moment echt niet anders. Heel veel sterkte met dit grote verlies.

Lisamartine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 23:33

Bijzonder mooi verwoord.. Ik wens je heel veel sterkte toe! Y;(

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 23:58

Jolien87 schreef:
Alweer zoveel lieve reacties. Bij het lezen van iedere reactie gaan mij tranen harder stromen, maar ik haal er ook een boel steun uit. Voor nu voel ik me ontroostbaar en vreselijk schuldig. Had ik het niet eerder kunnen zien? Had Rens dit ook de beste keuze gevonden? Volgens mijn vriend is het heel natuurlijk dat ik op zoek ga naar iemand om de schuld te geven en het makkelijkst is dan dat ik dat bij mezelf doe. Ik zoek dus al de hele dag naar dingen om me schuldig over te voelen.
Ik heb vandaag alleen maar doelloos op de bank gezeten en ben net maar naar bed gegaan.

Ik herken je verdriet en pijn. Een aantal jaren geleden hebben wij ook een hond moeten laten gaan en ik heb daar zoveel om getreurd en gehuild....het gaat over, het slijt. Maar dat kost tijd, nogmaals heel veel sterkte.

Patt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 00:08

Heel veel sterkte gewenst. x

Carolina87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 00:23

Tranen in mijn ogen. Heel mooi gezegd
Los laten is ook houden van.

A3a1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 00:59

Sterkte met het verlies van je grote vriend |(
Wat een hartveroverende kop

miesnaom

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 01:15

Heel veel sterkte. Die laatste foto van jullie samen is Echt geweldig. Hij lacht ook in de camera haha een fantastische fotogenieke hond. Zou die zeker uitprinten!
Nogmaals sterkte toegewenst

JPS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 01:30

Je voelt de liefde in je verhaal. Renzo heeft een mooi leven gehad en je hebt hem leed bespaard. Ook dat is houden van. Enorm veel sterkte gewenst!

xLillith

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 01:41

Wat heb ik gejankt terwijl ik dit las.. Wij hebben een paar maanden geleden ook onze hond laten inslapen, de hond waarmee ik opgegroeid ben. Hij is 13 jaar geworden. Ik mis hem enorm, en snap dus precies hoe je je voelt. Veel sterkte de komende tijd. :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 01:46

Wat een schitterend dier! De moeder van onze hond was ook een bouvier, ik herken trekjes van hoe onze hond altijd keek in de foto's van Renzo! En nu weet ik ook waar de paarse vlek op zijn tong vandaan kwam.

Heel veel sterkte gewenst! :(:) Je hebt het erg mooi kunnen verwoorden.. Y;(

vopo914

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 01:54

Ik slik hier ook even een brok weg....prachtig verwoord...
En ik kijk nu even naar mijn eigen hondje van bijna 14 die lekker ligt te slapen...voel even de angst voor de dag die ooit gaat komen....
Heel veel sterkte met het verlies van je grote vriend :(:)

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 02:29

O meisje toch.. wat een verdriet..
Wat heb je je verhaal prachtig opgeschreven. Je liefde voor Renzo spreekt uit ieder woord.

Heel veel sterkte met dit verlies, met deze leegte.

Dikke knuffel van mij.

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 08:08

Ach wat verdrietig, sterkte

DogWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 08:29

Gecondoleerd.
Heel veel sterkte.
Tranen in mijn ogen van jouw verhaal