Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Avalanche81 schreef:Niet overheen gelezen, idd nog niet genoemddoek met nestgeur is wel genoemd. Komt erbij op de lijst, dank!
beatje schreef:Toch een kritische noot.Ik kan me geen malamute fokker voorstellen die een pup van,8 weken met het openbaar vervoer mee geeft.
Een pup van 8 weken weegt ook rond de 8 kilo en is ongv. 35 cm dus die past niet in een draag tas die je voor kleine hondjes hebt.
Een pup die net het nest verlaat is zeer stressgevoelig dus openbaar vervoer is voor zo'n pup gewoon niet ideaal ze kunnen er zelfs ziek van worden.
Ik denk dat je hier niet goed over nadenkt.Sorry voor de pretbederving,maar ik heb hier een zelfde exemplaar rondlopen en weet er best één en ander van.
beatje schreef:Brainless de meeste pups in nederland gaan met 8 weken weg, een malamute groeit een kilo per week.Een pup van 12 weken weegt ook bijna 12 kilo en is dan 40 cm groot. Lijkt me niet echt handig.
Er zijn niet zoveel malamute fokkers en de meeste zijn nogal kieskeurig waar hun pups heengaan.Ben er ook haast zeker vandat er weinig staan te juigen als hun pup 1 1/2 uur in de trein meegaan.
Een pup is een fokproduct waar je als fokker over nadenkt en als ze geboren worden zijn het bijna je kinderen .Als GOEDE fokker zijnde wil je dan ook het beste voor je pups. Een pup is als een baby de eerste week hebben ze regelmaat en rust nodig,ze hebben dan al zoveel indrukken te verwerken.
Maar goed ,fijn dat jou pup er niet ziek van is geworden.