Wegloper.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

piezze

Re: Wegloper.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 22:23

Ik zou een hondekennel bouwen. Laat je hem alleen los als je er gewoon bent.
Castreren bij een 13 jarige hond zou ik niet doen. Elektrsche omheinig /halsband vind ik doodzielig. Ken zon hond. Als die naar de dierenarts moet is die zi bang als wat. Ondanks dat ze hem dan natuurlijk afdoen.

Rex_Rolfo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 08:57

papagroom schreef:
...maar een tweede hond halen we ook uit het asiel...maar dan gewoon voor de gezelligheid :-)

papagroom schreef:
Dat is lachen...onze hond wordt net thuis gebracht....alleen is t onze hond helemaal niet..die ligt gewoon lekker on de schuur te dutten...

Wat een service, je schrijft ergens op een forum dat een 2e hond welkom is en hop, daar is ie al.
The power of Bokt :D :D

Hoe is het met de gast?

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-16 09:40

Rex_Rolfo schreef:
papagroom schreef:
...maar een tweede hond halen we ook uit het asiel...maar dan gewoon voor de gezelligheid :-)

papagroom schreef:
Dat is lachen...onze hond wordt net thuis gebracht....alleen is t onze hond helemaal niet..die ligt gewoon lekker on de schuur te dutten...

Wat een service, je schrijft ergens op een forum dat een 2e hond welkom is en hop, daar is ie al.
The power of Bokt :D :D

Hoe is het met de gast?

Die is inmiddels door z'n baasje opgehaald.

slimmerik

Re: Wegloper.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 10:31

Zo werd ik eens gebeld door iemand dat onze lab was aangereden. Maar die lag dus heerlijk op zijn rug in de tuin te maffen. Snel erheen en toen kwam ik op het idee van mogelijke eigenaar. Die gebeld en kwam direct. Was inderdaad hun Zorro waar zijn vrouw mee aan het wandelen was. Wel vreemd dat zijn vrouw niet in de buurt was maar hond in zijn auto gedragen en hij ermee op huis aan. Hij was amper thuis en toen kwam zijn vrouw met hun Zorro thuis. Afspraak voor DA was gemaakt dus daar de hond heen gebracht waar later baasje herenigd werd met behandelde hond haha.....
Zorro-baasje wordt enorm geplaagd.... maar dat heb je met labs...... herkennen in iedereen hun baasje en kwispelen er vrolijk op los.....

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-16 18:53

slimmerik schreef:
Zo werd ik eens gebeld door iemand dat onze lab was aangereden. Maar die lag dus heerlijk op zijn rug in de tuin te maffen. Snel erheen en toen kwam ik op het idee van mogelijke eigenaar. Die gebeld en kwam direct. Was inderdaad hun Zorro waar zijn vrouw mee aan het wandelen was. Wel vreemd dat zijn vrouw niet in de buurt was maar hond in zijn auto gedragen en hij ermee op huis aan. Hij was amper thuis en toen kwam zijn vrouw met hun Zorro thuis. Afspraak voor DA was gemaakt dus daar de hond heen gebracht waar later baasje herenigd werd met behandelde hond haha.....
Zorro-baasje wordt enorm geplaagd.... maar dat heb je met labs...... herkennen in iedereen hun baasje en kwispelen er vrolijk op los.....

Ha ha..je hebt altijd bazen boven bazen.