Gelukkig!!!! Komt goed met jullie woef Heel veel succes!
jasmijn16
Geplaatst: 01-06-16 10:23
Wat fijn ts! Ik zou wel even een berichtje doen naar je DA waar je de eerste 2x met haar geweest bent. Wie weet kunnen ze er de volgende keer bij een andere hond rekening mee houden en eerst een foto maken voordat ze de spalk verwijderen.
meggiemeg
Geplaatst: 01-06-16 10:26
Heel veel sterkte de komende tijd. Ik snap je heel goed, het zijn lastige keuzes die je moest nemen. Onze jongste hond is inmiddels 4 en die begint nu eindelijk wat rustiger te worden, totdat we in het bos aankomen, dan gaat hij helemaal los met onze andere hond (7 jaar) en dat is tevens zijn grootste vriend, ze zijn enorm aan elkaar gewaagd. We zeggen dan ook altijd als een van de twee een keer iets breekt verbaasd ons dat niets. Een hond moet wel zich kunnen uitleven en daar zitten nu eenmaal risico's aan verbonden. Ik hoop dat het gezegde voor jullie opgaat van 3x is scheepsrecht!
Wat een schatje, je hebt zeker de juiste beslissing genomen!
jorika1986
Geplaatst: 01-06-16 15:04
Wat een leuke vloerwisser! Hopelijk nu wel een pootje dat heel blijft.
horselover22
Geplaatst: 01-06-16 15:12
aaaaagut wat een cutie veel succes met de nieuwe operatie vrijdag hoop voor jullie en voor woef zelf dat het nu wel goed gaat en jullie straks weer en gezond hondje hebben
Nova is terug thuis De operatie is goed gegaan en haar pootje staat weer recht. De operatie was wel uitdagend, het was al flink scheef aan elkaar gegroeid. Er zit een plaatje in, het is nog afwachten of dit er ook terug uit moet. Ik ben in ieder geval blij dat ze terug thuis, laat het revalideren nu maar beginnen!