Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chessie schreef:Als je naar tentoonstellingen wilt zul je je konijnen getatoeerd moeten hebben (nummer in het oor)
Voedsters bij elkaar met jongen is vragen om problemen. In het najaar winter bij elkaar ( volwassenen), maar in het voorjaar dan apart. Een dekram zul je ook niet bij andere kunnen houden. Dan kun je beter een keer bij een andere fokker langsgaan
nienke555 schreef:Nimfee, ik denk precies hetzelfde. Hoe schattig bijv. teddy dwergjes en jonge Nederlandse hangoordwergen ook zijn, ik zou nooit een konijn bij een fokker halen.
Tiffany schreef:nienke555 schreef:Nimfee, ik denk precies hetzelfde. Hoe schattig bijv. teddy dwergjes en jonge Nederlandse hangoordwergen ook zijn, ik zou nooit een konijn bij een fokker halen.
Het konijnenbestand bestaat uit meer dan die rassen alleen, ook rassen die bijna zijn verdwenen. Fokkers kennen de achtergrond van hun dieren, fokken op gezondheid en karakter. Je kan je beter giftig maken om de oeps/marktplaats nestjes. Zoveel "serieuze" fokkers zijn en trouwens niet eens meer.
Opvang is een goede zaak en ik verwees mensen daar ook altijd naartoe als ik geen dieren had op dat moment, maar zijn zat opvangen die ook niet netjes werken hoor
Goed , ieder zijn keuze, ieder zijn mening.
nienke555 schreef:Oke, dankje! Betere weerstand snap ik, maar mooier uiterlijk vind ik zo'n onzin altijd haha
Tiffany schreef:nienke555 schreef:Nimfee, ik denk precies hetzelfde. Hoe schattig bijv. teddy dwergjes en jonge Nederlandse hangoordwergen ook zijn, ik zou nooit een konijn bij een fokker halen.
Het konijnenbestand bestaat uit meer dan die rassen alleen, ook rassen die bijna zijn verdwenen. Fokkers kennen de achtergrond van hun dieren, fokken op gezondheid en karakter. Je kan je beter giftig maken om de oeps/marktplaats nestjes. Zoveel "serieuze" fokkers zijn en trouwens niet eens meer.
Opvang is een goede zaak en ik verwees mensen daar ook altijd naartoe als ik geen dieren had op dat moment, maar zijn zat opvangen die ook niet netjes werken hoor
Goed , ieder zijn keuze, ieder zijn mening.