Och ja hij is een schat nu die goed met mijn teef kan omgaan! Zij steunt op hem en hij op haar

& lekker ravotten met mijn Hus

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
moonfish13 schreef:Ik heb een tweedehands papegaai.
Het beest vloekte als een gek en schold mij uit, en boeren en scheten zodra hij een bord zag..
En je moest niks van hem willen wat hij niet wilde, dat was stennis schoppen.
Inmiddels vloekt hij niet meer en is hij een beschaafde papegaai die ook andere mensen als mij tolereert.![]()
Hij kan nu zelfs met mijn ouders mee naar de camping, en dan laat hij zich braaf optillen en in en uit zijn kooi zetten.
Azara71 schreef:Wij hebben thuis 4 herplaatsers lopen![]()
2 katten, eentje uit het asiel gehaald (was toen nog maar 3 maandjes oud) en eentje kwam bij mensen weg die zeiden dat hij de hond aanviel en daarom weg deden ?? Geen problemen met onze honden in iedergeval !![]()
En onze twee honden, Saphir die bij een jong stel weg kwam die gingen verhuizen naar een huis waar geen honden getolereerd werden dus moest ze weg ..
En Sacha, mijn hondje die helemaal vanuit Roemenië is gekomen. Zij is speciaal, zo bang als ze was toen ik haar heb opgehaald, zo aanhankelijk is ze nu aan mij![]()
[ [url=m/jHw4Ns.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze is nog geen jaar oud, en bang voor alles en iedereen ! Het gaat gelukkig al een stuk beter, in het begin als we bezoek kregen zag niemand haar, dan verstopte ze zich en kwam pas een paar uur later weer tevoorschijn. Nu ijsbeert ze heen en weer door de kamer en soms gaat ze gewoon in haar mandje zitten. Er werd mij vanaf het begin geadviseerd om haar niet los te laten lopen maar ze loopt altijd los, als we naar de paarden gaan loopt ze lekker rond te struinen en is er niks aan de hand. Ze luisterd ook super naar mij
Eliana schreef:[ [url=m/TWtmDX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wcHlTc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lars, kruising basset- border collie. Nu 7 maanden. We zochten een volwassen herplaatser voor Bull. Maar op de site van de basset herplaatsing stond er een nestje. Eerste weken in aso gezin gezeten, Lars was in het begin bang voor vreemde dingen ( cellofaan rol..) & sprong op schoot als iemand bier dronk om uit het flesje te drinken..