De vetbult was 11 bij 8.5 cm enorm groot. Ze hebben een groot bloedvat kunnen omzeilen en paar hebben ze af kunnen binden, hij begint alweer wat te lopen en mag rond 1 uur op gehaald worden
Ze zit Nu lekker met mij in de zon. Ze is nog hartstikke duf. Dus lekker warm in de zon bijkomen is denk ik geen overbodige luxe nu. Ze heeft een flinke hechting in d'r keel zitten nu Die moeten we over 10 dagen eruit laten halen.
Siesje is nog steeds hartstikke duf. Echt hartbrekent om te zien. Op dit moment heeft ze het eerst koud, dan warm, dan koud, dan warm en zo door. En ze loopt echt alsof ze net een marathon heeft gelopen. Echt niet leuk om te zien
Narcose kan nog wel een paar dagen door werken. Verwen haar maar en lekker rustig aan doen!
Haha dankje. Ergens zit het me toch niet goed. Die nek is nu superdik en warm. Misschien dat er toch iets geknapt is daar en dat ze bloed verliest. Ik heb echt het gevoel dat als we morgen in de mand kijken, ze er niet meer is. Iets in mijn gevoel zegt dat we eigenlijk terug moeten. Het liefst zo snel mogelijk. Ik hoop het echt niet