Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
RaafSmits schreef:Fjieuwwww.........had hier duidelijk mijn bedenkingen over.
Maar duif lief kijkt inderdaad heel helder.
Vraag is alleen hoe duif straks in staat is om te vliegen/evenwicht te behouden.
Zijn staart is zijn roer......en hoe zit het met de stoelgang, wérkt alles nog??
Zal een hele revalidatie worden.
Sjolvir schreef:Check! just landed!! Tuintrottel!
Ach moeite valt wel mee, 1 x per dag eten geven en water en af en toe nieuw krantje erin.
Staat nu niet meer op de medicijnen dus hoef ik het ook niet 's morgens te doen en vogelvoer had ik nog, aangezien de hele winter de vogels mijn tuin strategisch omzeild hadden... Had een 5 kilo zak en een zak van 1 kilo en nog een blik van 1 kilo met zonnebloempitjes en 1 van 1 kilo met ook gemengde zaden, nu kom ik er eindelijk eens vanaf. En zakje eivoer van de dierenwinkel was ook zo gekocht.
En ach, dankbaar werk aangezien Trottel het prima doet! Is wel heel leuk vogeltje, naar mijn idee iets te tam... vind hond niet echt eng en mij ook niet, dat is eigenlijk gevaarlijk voor wild vogeltje.
Was wel heel blij dat er nog iemand hokje had staan, heb al op mp gekeken voor grotere waar eventueel later mijn kipjes (die ik ooit wil) ook in kunnen, maar zag niet iets vriendelijk geprijsd dat aan mijn eisen voldeed. Had bedacht hem dan nu vast te kopen en Trottel er in te zetten. Vind dit maar klein hokje.