Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sassy schreef:Ik zou de (overleden) pups eens laten testen op herpes door de DA.
Dat zou je theoretisch in het ergste geval een heel nest kunnen kosten.
Die schreeuwen dan ook zo hard...
Ik ken een ervaren fokker die zo een heel nest van 10 bc pups verloren heeft.
Hoop voor je dat het dat niet was. Sterkte ermee!
Francieen schreef:de pup heeft niet geleden! hij is in slaap gevallen en mn moeders armen overleden. twas de kleinste van het stel, die zijn nou eenmaal zwakker. wij konder er niks aan doen en hebben alles er aan gedaan wat we konden. dus als jullie daar het woord mishandeling aan verbinde laat dan vooral geen bericht achter hier
Pistasche schreef:Francieen schreef:de pup heeft niet geleden! hij is in slaap gevallen en mn moeders armen overleden. twas de kleinste van het stel, die zijn nou eenmaal zwakker. wij konder er niks aan doen en hebben alles er aan gedaan wat we konden. dus als jullie daar het woord mishandeling aan verbinde laat dan vooral geen bericht achter hier
TS, trek je niks aan van die boze berichten.
Sommige bokkers hebben schijnbaar een glazen bol waaruit ze allemaal aannames kunnen doen...
Dit gebeurt wel vaker dus het ligt echt niet aan jou. Als ze even in je profiel hadden gekeken hadden ze ook kunnen zien dat je 17 bent en dus (waarschijnlijk) in zulke situaties afhankelijk bent van je ouders.
Goed dat je om adviezen hebt gevraagd, hoe meer informatie hoe beter. Jammer dat de pup is overleden, hopelijk gaat het met de rest van de pups beter en groeien ze goed op.
Wilawander schreef:Jammer dat er geen hulp van een dierenarts ingeroepen word er kan ook voeding in de longen terecht zijn gekomen en dan overlijden ze. Jammer dat dingen zo moeten zo zou ik niet willen fokken....