Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Goof schreef:Duidelijk, ik heb geen buurvrouwen waar ik wat voor terug kan/mag doen, dus vind ik het vervelend om iets aan hun te vragen. En iemand die van verder komt, wil ik het zeker niet vaker dan 1x per dag laten doen, en dat vind ik dan weer te weinig aandacht voor katlief.Het is hier echter een wederdienst geworden; buuf zorgt voor mijn katten en ik voor die van haar. Met alle liefde.
Goof schreef:Ja wacht effe, het gaat jou dus om het eventuele voordeel voor je katten. Ik had het over het voordeel voor mezelf, als eigenaar. Dat is wel een hele andere insteek.Dan nog is bovenstaande toch geen voordeel voor mijn katten? Ik zie geen voordeel van een verblijf in een pension voor mijn katten.
Dat ze even wat midner aandacht krijgen gaan ze niet door van
Maar maak mij niet druk om te kosten, als ze maar goed worden verzorgd en het liefst niet uit hun eigen omgeving hoeven worden gehaald.
Katten zijn wel altijd overstuur als ik na een week pas weer terugkom
Dorien66 schreef:Goof schreef:Duidelijk, ik heb geen buurvrouwen waar ik wat voor terug kan/mag doen, dus vind ik het vervelend om iets aan hun te vragen. En iemand die van verder komt, wil ik het zeker niet vaker dan 1x per dag laten doen, en dat vind ik dan weer te weinig aandacht voor katlief.Het is hier echter een wederdienst geworden; buuf zorgt voor mijn katten en ik voor die van haar. Met alle liefde.Goof schreef:Ja wacht effe, het gaat jou dus om het eventuele voordeel voor je katten. Ik had het over het voordeel voor mezelf, als eigenaar. Dat is wel een hele andere insteek.Dan nog is bovenstaande toch geen voordeel voor mijn katten? Ik zie geen voordeel van een verblijf in een pension voor mijn katten.
Goof schreef:Maar heb je het je buren wel eens gevraagd? Misschien doen ze het met alle plezier voor je.
Leuk cadeau oid meenemen of neem ze na terugkomst mee uit eten, helemaal goed toch.
Meikje schreef:Zou oppas aan huis niks voor jou, of beter gezegd voor je katten, zijn? Er zijn veel dierenliefhebbers die gratis komen oppassen. Zeker voor katten die binnenleven, of van aandacht houden is dit een fijne oplossing. Op http://www.huizenoppassite.nl staan veel profielen van mensen die willen oppassen.
Naar een pension vind ik ook de minst fijne oplossing voor een kat.
Toen mijn badkamer werd verbouwd, moesten ze wel naar een pension. 1 van de katten is 1,5 week zo van slag geweest dat hij met kale plekken terug kwam
(uitgevallen haar)