Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDenies schreef:Kijk wel uit met terrarium gigant. Ze hebben niet erg goed recensies en staan bekend mensen die niet hun woord na komen.
Hm, interessant. Ik had het idee dat ze zich hoe dan ook wel door de tralies zouden wurmen.
xDenies schreef:Kijk wel uit met terrarium gigant. Ze hebben niet erg goed recensies en staan bekend mensen die niet hun woord na komen.
Hm, interessant. Ik had het idee dat ze zich hoe dan ook wel door de tralies zouden wurmen.
xDenies schreef:eclair98 schreef:Incl. Bewoner [ [url=m/bI9QFJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben wel benieuwd naar de rest van het hok!![]()
Ik zie hier dat mensen muizen in een tralie kooi hebben? Gaat dat goed (ja zal wel dus) i.v.m de tralie grootte? *nieuwsgierig*
Amandavd schreef:xDenies schreef:Kijk wel uit met terrarium gigant. Ze hebben niet erg goed recensies en staan bekend mensen die niet hun woord na komen.
Bedankt voor de waarschuwing! Is wel jammer want hun zaten meer richting de prijs die ik wilde haha.
Melissaaxo schreef:xniieeenke schreef:Ah okésorry mijn oogjes zijn niet de meest handige soms.
Mijn kat houdt er van om ergens in, onder of tussen te liggen heeft iemand ideetjes? ik wil een keer een doos met frutsels maken en dat stylen XD
Ik heb laatst ook een kartonnendoos "omgetoverd" tot katten slaapplekgewoon een doos op zn zij en er een oud t-shirt omheen zodat de hals opening de ingamg wordt. Even een fotootje op zoeken
Edit:
[ [url=m/6odDCg.jpg]Afbeelding[/url] ]
xDenies schreef:De slangenman, Queenies, blue-lagoon (heeft budget terrariums, ik heb daar mijn gerbils in; ideaal)
Amandavd schreef:xDenies schreef:De slangenman, Queenies, blue-lagoon (heeft budget terrariums, ik heb daar mijn gerbils in; ideaal)
Bedankt weer voor de tips! Ben nu aan het kijken bij blue-lagoon, ik zie bij de budget terrariums dat daar geen fittingen geplaatst worden maar heb ik die überhaupt nodig voor mijn muizen?Ik ben zo'n leek.
De slangenman kan ik niks van vinden wat prijzen betreft. Het terrarium waar ik mijn oog op heb laten vallen is bij blue lagoon in de budget versie bijna net zo duur als bij het terrariumhuis of knaagdieren-kooi.
Maar ik kan hier wel wat mee. Marktplaats houd ik ook in de gaten maar vind nieuw spul altijd fijner.
Supergaaf Eowyn en Eclair, echt heel mooi!