Ik vind het trouwens overigens erg jammer dat kvv/barf problemen die da's zien hiermee wijden aan het voer. En niet aan de domme onkunde van de eigenaar zelf.
Wat onze da overigens toen wel opviel toen onze honden nog op kvv en barf stonden was hun super schone gebit. Onze laatste boxer (hebben we afgelopen juli moeten laten inslapen) was vanuit de fokker al kvv gewent. Maar toch hebben we haar na 6 jaar op kvv toch ivm auto-immuun ziekte over moeten zetten naar brok.
Maar ook dat is een hele grote zoektocht geweest voordat we de voor haar juiste brok hadden gevonden.
Aan het einde had ze een tumor in haar keel en had moeite met het eten van brok (lees stikte er zowat in). Dus tja twijfel wat doen we.... Toch maar weer op de kvv, maar helaas zat ze binnen een mum van een tijd weer vol met bulten, zwol op van het vocht, benauwd. Dus was voor haar echt geen optie meer.
Dus toen tot het einde haar brokken geweld in water, en dat ging gelukkig wel goed.
Dus nee ik ben niet anti brok, al ligt mijn voorkeur bij rauw.
Voeren doe je met je verstand en door goed naar je dier te kijken (voeren met je ogen).
xChantal94, onze da is toen dealer geworden van Carnibest. Maar geen idee of ze dat nog steeds verkopen eigenlijk. Want kwam intern een dierenwinkel bij.
Edit, even gezicht op internet. Maar idd nog steeds kvv dealer van Carnibest
Citaat:
Veterinair Centrum Holland Noord.
Middenmeer
Hoornseweg 31
1775 RB Middenmeer
Tel. 0227-581234
Fax: 0227-581649