Rare/leuke gewoontes van jouw (huis)dier

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 20:00

Haha wat een leuke dingen lees ik hier.

Mijn vader's kat komt als je fluit, blijft een bijzonder gezicht.

Mijn Delia ligt graag uitgestrekt op schoot. Dan liggen haar achterpootjes gestrekt thv mijn kruis en met haar kopje bij mn tenen.

Ook gaat ze graag mee het vuilnis wegbrengen. Dan moet ik even de parkeerplaats over, maar ze trippelt altijd even mee :')

Enjoy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 13:54

Nu met foto's:

Afbeelding
Afbeelding
Enjoy_ schreef:
Z'n lievelingchillmodus...

Djorf_6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-16 14:36

dit is hem dan... :o
Afbeelding
In de schone wasmand. Best grappig, want als je dan met hem aan het knuffelen bent ruik ik het wasmiddel

http://i63.tinypic.com/2pyqcld.jpg
Gisteravond was hij met zijn staart aan het spelen, maar werd lui dus besloot even een pauze in te lassen :+

http://i66.tinypic.com/2qbb390.jpg
En natuurlijk ligt het veel lekkerder op deze manier :=

Afbeelding
Of zo

http://i67.tinypic.com/avsw2t.jpg
Of zo O:)

Maar hij kan ook lief liggen hoor
http://i68.tinypic.com/30ax4rs.jpg

En vanmiddag besloot hij een selfie te maken _O-
http://i67.tinypic.com/2wnv8ya.jpg

Dat is dus Bassie :o
Foto's zijn van iPad kwaliteit

Edit: even in een linkje gezet

TinGu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 17:39

Mijn katten hebben ook de meest rare slaaphoudingen:
Afbeelding

Klem tussen de kussens van de bank:
Afbeelding

Overdwars op schoot/laptop:
Afbeelding

Hangjeugd ;-)
Afbeelding

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 21:05

M'n oppashond is ook een rare haha, maar dat is volgens mij boxer eigen :P

Kwam toevallig eens zo uit dat ze bij ons sliep maar we hadden haar kussen niet bij ons.
Dus hup, paar dekjes opgestapeld, fleecedeken erover.
Wat doet ze: net zolang graven en kloten tot ze een propje fleecedeken heeft om daar vervolgens bovenop te ploffen.

En voor de rest:

's ochtends d'r bakkes op bed leggen en je heel vragend aankijken of ze erop mag.
Afbeelding

Zo op de bank zitten:
Afbeelding

En ze is doodsbang voor sigaretten :')
Als je een sigaret (niet brandend uiteraard) naar haar uitsteekt en vraagt of ze wil roken dan stuift ze weg en begint ze keihard te blaffen haha.
Nooit wat mee gebeurd trouwens, heeft ze van pup af aan al. :+

Djorf_6

Re: Rare/leuke gewoontes van jouw (huis)dier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-16 10:28

Niemand anders?

Azara71

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 10:36

Onze kat springt meteen in de gootsteen zodra ik de kraan aan doe ! Hij speelt met het water, en zo gauw ik klaar ben gaat hij er in liggen :')

Afbeelding

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 10:40

Mijn katten gaan met me mee onder de douche :D heerlijk onder de volle straal staan en ze vinden het nog beter als ik met de douchekop ze helemaal natmaak haha.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 13:25

Sommige fotos zijn echt heel grappig.

Hier een paar rare gewoontes. Witte herder die we nu hebben valt altijd eerst zijn bak met brokken en of vlees (maakt niks uit) aan voor hij gaat eten. Hij loopt eigenlijk bijna altijd een paar minuten tot soms wel een kwartier rondjes om de tafel en bij elke ronde wordt zijn bak toegegromd of geblaft. En daarna gaat hij eten en is het hap slik op. Geen idee waarom hij het doet maar grappig is het wel. Als je hem stoort in dit ritueel kijkt hij echt verstoord en begint weer van voor af aan. Prooi moet duidelijk eerst beslopen en gedood worden.

Kleine smurf is een rondjes draaier met poepen, die draait rustig echt een rondje of 10 voor ze gaat zitten. En haalt meestal een paar brokjes uit haar bak. Loopt met volle bek een paar passen verderop. Dumpt de brokjes om ze daar op te eten. En verbouwd altijd eerst de hele mand of kleed voor ze gaat liggen.

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 14:52

Leuk topic zeg!

Mijn kat Macho drinkt water door zijn poot in de waterbak te dippen en deze af te likken.
En zijn zusje Lady komt graag bij me onder de douche.

:+:

JolisaJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 15:04

Haha wat een leuk topic!

Onze hond heeft ook van die dingen.
- Als je thuis komt moet ze eerst een bal/stok/touw/oid in haar bek hebben voordat ze je vrolijk komt begroeten.
- Vervolgens moet ze perse tussen je benen doorlopen, vooral van achteren. :+
- Ze mag niet op de bank, maar ze is groot genoeg om met haar kont op de bank te gaan zitten, waarbij ze haar voorpoten dus op de grond houd. Zo zit je er toch bij he. :Y)

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 15:10

Wat een heerlijk topic!

Ik heb ook van die maffe beesten.
Poes Oma (ja zo heet ze echt) loopt graag met prooien door huis, al mekkerend. Maar haar prooien bestaan nooit uit daadwerkelijke dieren maar tampons of pakjes zakdoekjes... Daar loopt ze dan apetrots mee door huis heen. Het is sowieso een mafketel en ook een lastige kat. Ze loopt het liefst voor je uit en daarmee continu in de weg. Als ik daar geen rekening mee houd, is ze binnen een paar dagen doodsbang voor alles. Om later doodleuk weer in de weg te gaan lopen... Continu erbij willen zijn maar tegelijk het eng vinden, erg handige combinatie...

Kater Peter wil altijd bovenop mn borst zitten alsof het zn troon is. Best zwaar, 6 kilo kat op je ribben dus ik vind het minder prettig. Maar hij zit er dan zo tevreden dat ik het af en toe even toelaat. Als het aan hem ligt, zou hij halve dagen daar doorbrengen. Op mn buik of schoot wil hij juist absoluut niet. Andere gekke gewoonte is dat hij na zn eten altijd via het keukenraam naar buiten wil. Hij kan gewoon via het luikje, maar nee, meneer wil dat het raam voor hem open gaat. Maar alleen na eten, de rest van de tijd gebruikt hij gewoon het luikje. Indien nodig komt hij me er gewoon voor ophalen, blijft onrustig rondlopen tot ik toegeef.

Ik heb ook een maf schaap. Mn andere schaapjes zijn vrij normaal, maar Lamb Chop (choppie) is echt de clown van het stel. Ze is continu op zoek naar uitdagingen en vooral dingen die niet mogen. Ze hangt graag in het schapennet om zo ver mogelijk buiten het perceel te kunnen eten. Ook als het gras op hun eigen plek verser is, mevrouw moet en zal in dat net gaan hangen. Ik heb een steen liggen om het gat van de droogmolen af te dekken, en dat is haar vaste plekje. Als ze daar langs loopt, moet ze met haar voorpootjes erop gaan staan en kijkt dan arrogant met de neus in de lucht rond. Echt met een houding alsof ze een podium opklimt om de anderen ff streng toe te spreken. Het blijft een komisch gezicht.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 10:07

Mijn vorige kat...