hond in laten slapen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kusvoorjou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-16 20:09

pipo schreef:
Denk dat t voor je paps nog gekker is. Niet om je af te ze*** ken, maar daar woonde ze. Hij is zijn loopje kwijt, de voertijden, de kwispels als hij thuis komt... Jij was al weg en had dus alleen maar haar bij je paps. Nogmaals niet negatief.. maar jij gaat naar huis en er veranderd niets. Of je moet morgen of zo bij je paps komen.. Dan mis je haar real life... nu ga je naar huis en denk je er uiteraard wel heel erg aan.. maar er veranderd niets in jouw huis. Desondanks kan het rete pijn doen! Heel veel steun, liefde en sterkte gewenst met t verlies van je kleine vrindinnetje :(:)

Enigszins klopt het wat je zegt. Maar ze was ook wekelijks bij ons en ik kwam wekelijks veel daar over de vloer. Verder ga ik hier geen discussie over openen.

geerke

Re: hond in laten slapen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 20:20

sterkte!Mooie leeftijd maar ja...ze kunnen nooit oud genoeg worden.

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 21:40

Hoeft ook niet is al sneu genoeg dat ze op was. Prettig voor de hond en sneu voor jullie dat ze nu over de hondesteppe rent. Nogmaals sterkte.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 22:21

Heel veel sterkte TS.
Je hebt de juiste beslissing genomen!
Kus voor jou, Kusvoorjou!! :*

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 22:30

Sterkte met het verlies van jullie lieveling, moeilijk maar zeker terecht!

kusvoorjou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-16 06:37

Bedankt!

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 11:52

Je hebt de juiste keuze gemaakt ts, heel verstandig.
Geestelijk pijn hebben is ook pijn, en als ze zichzelf niet meer kan redden en een waas over haar ogen heeft dan lijkt me dat wel duidelijk. Daarnaast geven de lichamelijke ongemakken die je noemt natuurlijk ook lichamelijk pijn.

kusvoorjou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-16 12:12

Bedankt, klopt ook.. Ze liep daar in de behandel kamer zo tegen mij op. En kwispelde toen. Ook liep ze naar een hoek en ze wist niet eens hoe ze daar uit moest komen.. Haar koppie gaf gewoon geen goede signalen meer af.

Maar nu? Ik heb me werk afgezegd. Ik moet alleen maar huilen. Zit vol met vragen, waar zou ze nu zijn? Ziet ze ons, voelt ze ons? Pff wat is dit lastig zeg, had nooit verwacht dat het zo erg zou zijn. 14 februari is het een jaar geleden dat ik mijn paard heb moeten laten inslapen, ook redelijk onverwachts. Dat was erg heftig, maar dit.... :(

Carolina87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 13:01

Sterkte de komende tijd.

Ik mis mijn kleine vriend ook nog en dat is bijna 2 jaar terug. Ik denk mijn vriend is bij mijn oma.
Van hem heb ik ook een plukje haar.

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 21:26

Wij hebben ook een hond gehad die ook dat gedrag vertoonde aan het eind....in hoeken staan enzo, ze was ong 17 en bij het inslapen zei de DA dat het aderverkalking in der nek of rug....
Ze hadden kort ervoor nog een foto gemaakt om te zien wat ze had en dat was te zien erop, dus de signalen uit de hersenen zullen dus wel niet goed meer doorgekomen zijn...wat dit gedrag verroorzaakte.