Net weer even een nestcheck gedaan en ze lijkt er 2 geruimd te hebben. Zonde maar ja, dat is de natuur. Waarschijnlijk zijn die 2 jongen niet goed geweest waardoor ze ze opgegeten heeft.
Ja is inderdaad balen maar 't is niet anders. Zag er gister ook 1 met een deukje in z'n kop en die heeft ze dus ook geruimd. Blijven er dus nog 9 over. 5 mannen en 4 vrouwen.
Lijkt wel of dit topic een stuk minder loopt dan de vorigen haha. Zou 't door de FAQ komen dat mensen minder vragen hebben of zal het straks wel komen als de kleintjes sneller gaan veranderen?
Hihi nekse muisjes Hoe doen de overgebleven muisjes het?
Melissaaxo
Geplaatst: 06-02-16 20:36
Ah wat leuk! Ik volg ook mee
Carr_friesje
Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-16 21:30
Hmz. Inmiddels al een poosje geleden dat ik een update heb geplaatst. (*kuch*carnaval*kuch* ) Kleintjes doen het goed en hebben mij qua kleuren ontzettend verrast. (kan er alleen niet zo heel veel mee ) Moeder lijkt (uit de kleuren van de jongen) een hele lichte tan te hebben. Dit zorgt er i.c.m. rood voor dat de jongen sable worden. (rood met zwarte schaduw op de rug) Alleen hebben deze jongen geen zwarte schaduw over de rug maar een witte.
Er loopt tussen ons fokkers onderling al een redelijke discussie en we zijn er al een paar dagen onze hersens over aan het kraken wat het genetisch nou kan zijn. Kan nu eigenlijk niet veel meer dan afwachten tot de vachtjes wat beter doorgroeien om te kijken hoe ze uiteindelijk uitpakken.