Boxer

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

zelmago4it

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 19:00

Wat superleuk dit!!
Ik heb samen met mijn vriend ook een geweldig boxer genaamd Truus :) ik denk alleen geen zuivere. We gingen haar ophalen bij een heel bijzonder stel met ook teckel pups en Truus was de laatste 'boxer'. Ik weet het echte broodfokkers, maar ja ze was zoooo leuk! ik kan me ook geen makkelijkere en lievere hond verzinnen dan Truus. Altijd vrolijk en bomvol energie. Er kunnen 10 kleine kindjes om haar heen zitten aan der aaien, plukken en trekken maar ze geeft echt nergens om.
Truus is nu 2 jaar.
In de link hieronder wat foto's van haar, en haar grote Cane Corso vriendin Lieve!
http://myalbum.com/album/stzoLO1IlKdX

Lizzo_RV

Re: Boxer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-16 19:10

Wij kwamen (vermoed ik) ook een broodfokker tegen op marktplaats. 4 nestjes van verschillende rassen, zomerse foto's (in deze tijd?) en geen foto's van ouderdieren. Zijn toch maar even gaan kijken naar een goede kennel, en daar hebben we geen spijt van! Ik zal de foto's van Truus even bekijken! :j

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 19:14

Kan even niet kiezen welke foto's :) Tja wat doe ik met mijn honden. Met de boxer heb ik gehoorzaamheid t/m gg2 gelopen (cynophilia eisen maar op club dus niet landelijk) en heb aggility gedaan. Daarna ook nog balans en cirkeltraining. Nu door de neustumor helemaal met pensioen, mag wel thuis nog een hooper mee pikken of een keer rond de cirkel lopen of laten zien wat ze nog kan van de gehoorzaamheid.

Nou de volgende foto's zijn dus van mijn Boxer en haar grote vriend een Engelse Springer Spaniel. Ze is een pittige tante normaal (vooral op trainveld) naar andere honden maar met deze nooit een verkeerd woord gevallen. Vriend wilde graag een jachthond en ik durfde geen twee boxers....

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

kusvoorjou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 19:18

Opnieuw leuke foto's!

Wat ik met Nero doe? Ik wandel en fiets een boel met hem! En we gaan regelmatig met hem naar de honden speeltuin (in Beilen, drenthe)

Verder hier dus niet 'echte' honden sporten o.i.d....
Oh en hij gaat regelmatig mee naar de paarden, en ook mee op buitenrit.

xjessiesl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 19:47

En nu, ook even zeggen wat ik en Teun doen:

We wandelen, hij gaat mee naast de fiets, lopen wel eens hard, hij gaat (soms) mee naar het paard, als we naar buiten gaan
(paard), mag hij wel eens mee.

Hier in de buurt hebben wij ook niet echt honden sporten.. Helaas. Zou me best leuk lijken!

Hier nog een collage van Teun en Jonkvrouw!
Afbeelding

Lizzo_RV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-16 19:52

Mooie foto's weer van iedereen ja!

Ik wil ook wel cursussen doen met Leia, gewoon voor het opvoeden. Maar puppycursus weet ik niet, lijkt mij niet echt nodig? Onze labrador luistert ook super zonder cursus, maar die is ook extreem makkelijk. :D

xjessiesl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 19:55

Lizzo_RV schreef:
Mooie foto's weer van iedereen ja!

Ik wil ook wel cursussen doen met Leia, gewoon voor het opvoeden. Maar puppycursus weet ik niet, lijkt mij niet echt nodig? Onze labrador luistert ook super zonder cursus, maar die is ook extreem makkelijk. :D

Wij hebben met Teun ook geen puppy cursus gedaan. Heb hem zelf alles aan geleerd en moet zeggen dat het ook wel prima gaat.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 19:57

dynara schreef:
Wij hebben ook een boxer, wel genoemd een witte boxer met een bruin oog :=
Ze is nu al wat meer op leeftijd maar nog heel erg actief, ze is wel aan de brede grote kant veel mensen denken dat ze een amerikaanse bulldog is vanwege haar grootte en breedte.
Maar we hebben al meerdere soorten honden gehad maar deze blijft speels en leuk in de omgang, verder kern gezond nog nooit niks gehad. Maar we hebben haar wel bij een goede fokker vandaan :j

Oh leuk.
Onze laatste die we vorig jaar helaas hebben moeten inslapen, was ook een witte met een bruine oogvlek.

Afbeelding

Afbeelding
Onze Franse Bull

dynara

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 20:10

kiki kei leuk heeft wel iets die van mij weg :) ik vind dat leuk iets 'anders' :p
Afbeelding

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 20:14

Afbeelding
Jut en Jul samen (stiekem op het fleece kleed gaan liggen ipv hun eigen mand haha)

Bonnelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 20:36

Lizzo_RV wat wij eg leuk vinden is de hondenspeeltuin in Beilen. Helemaal omheind, lekker groot en super veel om te spelen.

zelmago4it

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 20:55

Truusje vind het geweldig om lekker rond te rennen maakt niet uit waar. De grote piste op de manege of een andere bak is favoriet :p we nemen haar ook vaak mee naar het strand maar dan huppelt ze een beetje om ons heen maar ze gaat dan geen lange stukken rennen. Ze wil ons dan niet kwijt raken ofzo.
Ik zou erg graag iets van behendigheid met haar gaan doen of iets in die richting maar het ontbreekt helaas een beetje aan tijd.. :( ik denk wel dat ze er snel en slim genoeg voor is in ieder geval ;)

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 21:21

Beilen is hier om de hoek ven dr nog nooit met de honden geweest, ik wandelen graag in het bos en train thuis, in nw buinen en in veenoord.
Morgen weer veenoord, pakwerk met de boxers en dobermann.

Dit is in ons bos
Afbeelding

Toen kido nog een baby was <3
Afbeelding

Tijdens een meeting net fayet
Afbeelding

Fayet beste gestoomde teef van de dag wat waren we trots <3
Afbeelding

Bonnelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 22:06

Afbeelding
Speeltuin in Beilen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 22:19

ow wat gaaaf. wat komen er hier heelijke boxerkoppies voorbij.

hier ook al jaren boxerfreak. vorige was bijna 12 toen we der moesten laten gaan. 7 jaar gezeurd en toen zijn mn ouders toch om gegaan. nou word ze alweer bijna 4. en hoop nog steeds dat er snel nog 1 bijmag.
blijven toch de leukste honden. dat karakter. hoe ze je aankijken zo gek als een deur geweldig

kusvoorjou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 23:17

Misschien een idee om eens te meeten met de boxies in de honden speeltuin te beilen?

Wij komen er ook regelmatig :)

Bonnelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 23:35

kusvoorjou schreef:
Misschien een idee om eens te meeten met de boxies in de honden speeltuin te beilen?

Wij komen er ook regelmatig :)

Leuk!! Maar wel graag ;) als het ietsjes warmer is

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 23:36

Dat vind onze reu vast super teef ook maar die wil eerst even rustig iedereen leren kennen

Lizzo_RV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-16 00:33

Leuk idee idd! 40 minuutjes rijden, maar misschien iets voor in de zomer? :D

kusvoorjou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 10:31

Ja maakt mij niet uit wanneer. We zijn er vorige week nog geweest, lag een boel ijs en modder.. Voor de hond leuk maar voor ons wel koud haha

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 10:34

Als het dooi is vind ik het ook prima, echt gevroren grond en ruig spelen vind ik een minder goed idee
De kou maakt mij en de honden niets uit

Lizzo_RV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-16 15:13

Top, leuk idee! :D

Nog 2 weken dan gaan we kijken, en nog 5 weken dan gaan we haar ophalen. Duurt zo lang :O

LadyKim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 18:34

Heerlijk gelopen net
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Lizzo_RV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-16 18:56

Mooie foto's :D

Ik wil nog graag een spiegelreflex camera aanschaffen, kan ik mooie foto's van d'r maken :)

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 19:03

Hmm.. ik twijfel of ik naar een meeting zou komen. Ik zou wel willen hoor, maar onze Box is in november nogal ernstig te pakken genomen door een Akita, en reageert nu op honden die hij niet kent soms onzeker en gaat dan een beetje lelijk doen. Daar blijft het ook bij hoor, maar dat vind ik toch vervelend als dat gebeurd..
Afbeelding

De honden die hij kent hier uit de buurt vindt hij allemaal geweldig en hij speelt met iedereen, reutjes en teefjes. Hij is zelf gecastreerd.

Ik denk er dus nog even over na of ik zou komen. Het is hier niet super ver vandaan dus eventueel kan ik het proberen, maar hangt er ook vanaf op welke dag het zou zijn etc.