Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
petitparis schreef:verkopen ze bij maxizoo ook de veterinary diets? Want dit is de hoofdreden dat ik bij zooplus ben gaan bestellen... (scheelde 15-25€ per zak)
gaby12 schreef:Vorige week dinsdag bij zooplus.de besteld 4 pakketten totaal,3 zijn er een woensdag geleverd met post.nl top nr 4 komt et dhl uit duitsland en ik wacht nog steeds pfff
Quellian schreef:Ben benieuwd! Wij hebben gisteren besteld, normaal inderdaad geen problemen.
Anders kun je bestellen bij http://www.bitiba.nl, is ook van Zooplus, maar gaat toch altijd een stuk sneller.
Croo schreef:Maaaarije schreef:Ze hebben nu ook vers vlees in hun assortiment.
Hoe gaan ze dat dan doen? Lijkt me niet goed als dat 5 dagen onderweg is, ontdooit
er staat bij dat de KVV direct vanaf de leverancier komt. Ik neem aan dat de bus aangepast is of het voer in bijvoorbeeld tempexdozen wordt vervoerd.
Quellian schreef:Nou... wij hebben de 11e besteld, maar zelfs nog geen melding dat het überhaupt onderweg is.
meniekske schreef:Ik heb ook dezelfde problemen gehad met Zooplus en dat ze het op eens tegen mijn wil in met dat waardeloze dhl verzenden. Ik heb ook mee gemaakt dat van 1 bestelling 1 doos met postnl kwam en een andere doos met dhl. Elke keer als ik zie dat ze toch met dhl verzenden stuur ik een klachten mail naar ze en gaat er een berichtje op hun fb pagina.
Ik heb ook verschillende keren als reden gekregen dat als er iets in het Nederlandse magazijn niet leverbaar is, dat het dan vanuit het Duitse verzonden werd en dat het dan met dhl ging. Helaas voor hun geloof ik die reden niet meer, want toen ik na bijna 2 weken wachten op dhl naar de afzender keek, stond gewoon Tilburg als afzender....
Ik bestel eigenlijk heel vaak via de Duitse site zoals ook vd week, en toen had ik om 18:30 een bestelling geplaatst en de volgende dag op half 3 was mijn bestelling al bezorgd met postnl, dus binnen 24 uur.
Ik geef wel altijd in mijn klachten mail aan dat het zonde is van zo'n goed bedrijf als Zooplus dat ze in zee gaan met zo'n waardeloos bedrijf als dhl. Zooplus heeft de bestelling altijd heel snel ingepakt en verzonden, maar dhl laat de mensen wel heeeeeeel lang wachten. Heb dus ook een keer een extra bestelling moeten doen omdat dhl maar op zich liet wachten en ik voer nodig had.
Nog een tip voor dierenarts voer... Zoofast.nl heeft dat ook en is nog goedkoop ook. Oke Zoofast verzend wel met DPD en het komt vanuit Polen dus het duurt wel een week, maar het is gratis verzenden vanaf 25 euro. Ik bestel daar dus royal canin fibre response want dat heeft zooplus niet.