Bestelling zooplus

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 13:34

tip trouwens voor mensen die daar bestellen omdat het goedkoper is. Als je een maxizoo in je buurt hebt, die zijn nog goedkoper. Op een kleine zak kattenvoer zit maxizoo 2 euro lager dan zooplus. (hills van bij maxizoo 17.95 per zak)

edit: typo aangepost
Laatst bijgewerkt door Zoe_97 op 12-01-16 13:41, in het totaal 1 keer bewerkt

lor1_1984

Re: Bestelling zooplus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 13:39

of bestellen op zoofast.nl, dat kan ook een hoop schelen met zooplus. :)

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 13:44

verkopen ze bij maxizoo ook de veterinary diets? Want dit is de hoofdreden dat ik bij zooplus ben gaan bestellen... (scheelde 15-25€ per zak)

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 13:58

petitparis schreef:
verkopen ze bij maxizoo ook de veterinary diets? Want dit is de hoofdreden dat ik bij zooplus ben gaan bestellen... (scheelde 15-25€ per zak)

Geen idee. Ik denk niet dat die standaard in de winkel staan, maar dat ze die waarschijnlijk wel kunnen krijgen.

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 14:06

petitparis schreef:

Inderdaad, wij bestellen ook bij zooplus omwille van het grote aanbod van speciale dierenvoeding.

Onze levering komt ook altijd met PostNl, altijd goede service gehad

gaby12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 14:19

gaby12 schreef:
Vorige week dinsdag bij zooplus.de besteld 4 pakketten totaal,3 zijn er een woensdag geleverd met post.nl top nr 4 komt et dhl uit duitsland en ik wacht nog steeds pfff

Nu een week geleden dat ik de bestelling heb gedaan en wat staat er bij DHL dat het naar de verkeerde bestemming is gestuurd -:(- dus nu is er een zeer boze mail uit waarom ze voor DHL kiezen soms met zulke slechte recensies en hoe ze dit snel gaan oplossen want ik bestel zeer regelmatig en voor flinke bedragen.

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-16 16:03

Quellian schreef:
Ben benieuwd! Wij hebben gisteren besteld, normaal inderdaad geen problemen.
Anders kun je bestellen bij http://www.bitiba.nl, is ook van Zooplus, maar gaat toch altijd een stuk sneller.

Ik helemaal blij met je tip,want het is even goedkoop als zooplus kijk ik op verzenden ,verzenden naar Belgie met DHL |(

Jazzythecorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 17:45

Toch een slechte zaak van zooplus, je kiest voor post nl en je krijgt het via dhl waar je niet om vraagt. Gelukkig was het bij ons wel gewoon via post nl. Ben namelijk altijd heel tevreden over zooplus omdat die kwa prijzen heel goed zitten en ook kwa levertijd.

Blixem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 17:49

MarlindeRooz schreef:
DHL = Duurt Heel lang...

klopt duurt nu ook al 3 dagen mijn pakketje |o

Maaaarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 10:57

Ze hebben nu ook vers vlees in hun assortiment.
Hoe gaan ze dat dan doen? Lijkt me niet goed als dat 5 dagen onderweg is, ontdooit

Croo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 11:01

Maaaarije schreef:
Hoe gaan ze dat dan doen? Lijkt me niet goed als dat 5 dagen onderweg is, ontdooit

er staat bij dat de KVV direct vanaf de leverancier komt. Ik neem aan dat de bus aangepast is of het voer in bijvoorbeeld tempexdozen wordt vervoerd.

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 11:02

Bestelling van Zooplus met Postnl => maandagavond 21:00 besteld, vandaag geleverd.
Bestelling van andere webshop met DHL. 1januari besteld, nog niets gezien :')

Maaaarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 11:03

Croo schreef:
Maaaarije schreef:

er staat bij dat de KVV direct vanaf de leverancier komt. Ik neem aan dat de bus aangepast is of het voer in bijvoorbeeld tempexdozen wordt vervoerd.

Ah ja dan kan het wel inderdaad, dat had ik niet zien staan.
Gelukkig heb ik al een leverancier die hier in de buurt zit en voor niet veel geld bezorgd.

gaby12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 12:55

Dag 9 en ik wacht nog steeds wel een reactie op mijn mail gehad van zooplus dat ze het gaan uitzoeken waar mijn pakket blijft want het had afgelopen dinsdag al geleverd moeten zijn :(

Maaaarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 12:57

Misschien even bellen?
Heb ik toen ook gedaan en dan zoeken ze het direct aan de telefoon voor je uit.

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 12:57

wij hebben toevallig vd week wat besteld via zooplus

met 2 dagen in huis, alleen jammer dat wij zwart hadden besteld en groen binnen kregen :P

hebben het wel gehouden maartoch

Froemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 12:59

Gisteren toevallig voer besteld bij ZooPlus en kattengrit, vandaag alweer binnengekomen. Via PostNL, kon kiezen tussen PostNL en DHL.

Maaaarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 19:32

Ik heb net weer besteld, postnl gekozen. Hopelijk komt het pakket daar ook mee en snel :)

meniekske

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 19:48

Ik heb ook dezelfde problemen gehad met Zooplus en dat ze het op eens tegen mijn wil in met dat waardeloze dhl verzenden. Ik heb ook mee gemaakt dat van 1 bestelling 1 doos met postnl kwam en een andere doos met dhl. Elke keer als ik zie dat ze toch met dhl verzenden stuur ik een klachten mail naar ze en gaat er een berichtje op hun fb pagina.
Ik heb ook verschillende keren als reden gekregen dat als er iets in het Nederlandse magazijn niet leverbaar is, dat het dan vanuit het Duitse verzonden werd en dat het dan met dhl ging. Helaas voor hun geloof ik die reden niet meer, want toen ik na bijna 2 weken wachten op dhl naar de afzender keek, stond gewoon Tilburg als afzender....
Ik bestel eigenlijk heel vaak via de Duitse site zoals ook vd week, en toen had ik om 18:30 een bestelling geplaatst en de volgende dag op half 3 was mijn bestelling al bezorgd met postnl, dus binnen 24 uur.

Ik geef wel altijd in mijn klachten mail aan dat het zonde is van zo'n goed bedrijf als Zooplus dat ze in zee gaan met zo'n waardeloos bedrijf als dhl. Zooplus heeft de bestelling altijd heel snel ingepakt en verzonden, maar dhl laat de mensen wel heeeeeeel lang wachten. Heb dus ook een keer een extra bestelling moeten doen omdat dhl maar op zich liet wachten en ik voer nodig had.

Nog een tip voor dierenarts voer... Zoofast.nl heeft dat ook en is nog goedkoop ook. Oke Zoofast verzend wel met DPD en het komt vanuit Polen dus het duurt wel een week, maar het is gratis verzenden vanaf 25 euro. Ik bestel daar dus royal canin fibre response want dat heeft zooplus niet.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 20:18

Ik bestel dus ook bij zoofast (voer en houtkorrel) en als ik de klachten hier hoor ben ik blij dat ik niet meer bij zooplus bestel.
Speeltjes bestel ik overigens op aliexpress of ik kijk ff bij de Action ofzo, kalmeringsmiddel bestel ik bij de welpenhoeve en zo hoef ik alleen voor de ontvlooiing en ontworming nog ff bij de dierenarts te bestellen.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 21:11

Nou... wij hebben de 11e besteld, maar zelfs nog geen melding dat het überhaupt onderweg is.

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 22:14

Quellian schreef:
Nou... wij hebben de 11e besteld, maar zelfs nog geen melding dat het überhaupt onderweg is.

Duurt wel lang.
Ik denk dat ze dit klanten gaat kosten.
Ik vond bij Zooplus de snelle levering juist heel erg fijn. Echter heeft onze oudere hond nu dierenartsvoer nodig en kan dus niet meer overal bestellen.

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-16 00:38

meniekske schreef:
Ik heb ook dezelfde problemen gehad met Zooplus en dat ze het op eens tegen mijn wil in met dat waardeloze dhl verzenden. Ik heb ook mee gemaakt dat van 1 bestelling 1 doos met postnl kwam en een andere doos met dhl. Elke keer als ik zie dat ze toch met dhl verzenden stuur ik een klachten mail naar ze en gaat er een berichtje op hun fb pagina.
Ik heb ook verschillende keren als reden gekregen dat als er iets in het Nederlandse magazijn niet leverbaar is, dat het dan vanuit het Duitse verzonden werd en dat het dan met dhl ging. Helaas voor hun geloof ik die reden niet meer, want toen ik na bijna 2 weken wachten op dhl naar de afzender keek, stond gewoon Tilburg als afzender....
Ik bestel eigenlijk heel vaak via de Duitse site zoals ook vd week, en toen had ik om 18:30 een bestelling geplaatst en de volgende dag op half 3 was mijn bestelling al bezorgd met postnl, dus binnen 24 uur.

Ik geef wel altijd in mijn klachten mail aan dat het zonde is van zo'n goed bedrijf als Zooplus dat ze in zee gaan met zo'n waardeloos bedrijf als dhl. Zooplus heeft de bestelling altijd heel snel ingepakt en verzonden, maar dhl laat de mensen wel heeeeeeel lang wachten. Heb dus ook een keer een extra bestelling moeten doen omdat dhl maar op zich liet wachten en ik voer nodig had.

Nog een tip voor dierenarts voer... Zoofast.nl heeft dat ook en is nog goedkoop ook. Oke Zoofast verzend wel met DPD en het komt vanuit Polen dus het duurt wel een week, maar het is gratis verzenden vanaf 25 euro. Ik bestel daar dus royal canin fibre response want dat heeft zooplus niet.

Ik wist eigenlijk niet dat ze een facebooksite hadden zal daar ook eens kijken.Ga nu eens zien of zoofast ook sanabelle verkoopt.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 14:56

Bij ons zijn de brokken vanmorgen bezorgd.

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-16 17:49

Zonder melding of iets?Ook door dhl?