Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
No_No schreef:DatBenIkNou schreef:Eliminatie dieet.
En packer?
Die von ons heeft tot nu toe slecht gereageerd op runderpens, ik weet dus niet of het verstandig is hem daarop te zetten. Daar begint het eliminatie dieet toch mee?
No_No schreef:`Bedankt packer!
Wat een ellendig iets is die giardia toch.. En dan te bedenken dat heel veel honden/katten mensen niet eens weten wat het is terwijl hun dier het wel heeft..
Ik ben het eens dat die buitenlandse honden standaard behandeld moeten worden als ze ingevoerd worden! Liever mogen ze van mij daar blijven, juist om dit soort ellendige dingen..
Ergens denk ik dat die van ons ook niet goed tegen rund kan. Hoe hebben jullie dat ontdekt?
DatBenIkNou schreef:Ik heb op advies van de da eerst 6 weken een dieet van allerlei 'vreemde' vleessoorten gegeven die zij niet eerder had gehad. Dingen als gans, eend, paard, struisvogel en dat soort rariteiten. Ook trainers/snoepjes daarvan en echt geen andere 'tussendoortjes' . Rauw verdroeg ze in eerst instantie niet en ik kookte het lichtjes voor in de magnetron.
Bizar dat jouw da niet direct op Giardia wilde testen Sassy. Mijne zei dat gelukkig direct toen ze de klachten hoorde. Ik heb 2 (langharige) honden en dan is herbesmetting helemaal lastig, echt heel goed die poeperts schoonhouden ook...