Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. We lopen gewoon door de tuin , ga naar Tekkel-Jack-Bert-Stalin-Utopia en dan Takkie. Ukkie ligt onder de tegels net als wat onder tussen anonieme graven , mijn kat bij ouders word gecremeerd , de rest begraven bij de rest. Polly schreef:Alle huisdieren van vroeger zijn begraven en na een poosje weer opgegraven en de schedeltjesnzijn schoongemaakt en in een vitrine gezet.
Zwerte schreef:Meeste werd begraven. Ooit een cavia overleden in de winter en die heeft in de vriezer gelegen tot de grond weer ontdooit was. Mn ouders wilden hem toen in de kliko gooien maar dat mocht niet van mij....
Hoe anders ben ik zelf als volwassene. Ik heb enkele schedels van overleden konijnen en reptielen in een vitrinekast, schoongemaakt door een kennis van me. Ik heb ook eigen (keurig ingeslapen) konijnen op de buitentafel ontleed... Wilde weten waar ze zo ziek door waren en kan zoiets uit interesse loskoppelen van het levende dier. Dood is dood voor mij. Het gaat hier dus in de kliko na sectie, of blijft gewoon bij de dierenarts en worden daar afgevoerd.

xxCYNNxx schreef:onze tuin is onderhand ook een kleine begraafplaats geworden; de katten en onze 2 tamme ratjes liggen er.
De hond is gecremeerd en staat hier in de kast met foto en speeltjes.
ook dieren die bij de da zijn ingeslapen zijn altijd mee naar huis gegaan om begraven te worden. Ik wil zelf ook niet in de kliko geflikkerd worden, dus waarom m'n dieren, die je jaren hebt gehad, wel?
Caitlin_Me schreef:Dieren die we lieten inslapen zijn achter gebleven bij de dierenarts en die begraaft ze. Knaagdieren die opeens dood in hun hok lagen hebben we begraven in de tuin.