Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
TinkerTreas schreef:Als zijn bekje nu ook is aangetast, is de kans groot dat hij hier enorme problemen mee gaat krijgen als gingivitis paradontitis. Iets waar Siamezen sowieso erg gevoelig voor zijn.
Ik heb een oosters korthaar met diepliggende ogen, idd een schoonheidsfoutje maar hij heeft er verder geen hinder van. Dus het klopt uiteraard niet dat je vriendin ab zalf mee kreeg.
Onze Siamees heeft overigens ook Belgische papieren terwijl de fokker in Nederland woont. Dit is omdat zij ook Siamees met wit fokt en deze zijn in Nederland niet erkend en in België wel. Dus het hoeft niet perse iets te betekenen.
Het beste is om de kitten terug te brengen, maar ik denk dat er maar weinig mensen zijn die dat over hun hart kunnen verkrijgen. Dus dan idd die 150 euro terug vragen.
Succes met de kitten.
janderegelaa schreef:TinkerTreas schreef:Als zijn bekje nu ook is aangetast, is de kans groot dat hij hier enorme problemen mee gaat krijgen als gingivitis paradontitis. Iets waar Siamezen sowieso erg gevoelig voor zijn.
Ik heb een oosters korthaar met diepliggende ogen, idd een schoonheidsfoutje maar hij heeft er verder geen hinder van. Dus het klopt uiteraard niet dat je vriendin ab zalf mee kreeg.
Onze Siamees heeft overigens ook Belgische papieren terwijl de fokker in Nederland woont. Dit is omdat zij ook Siamees met wit fokt en deze zijn in Nederland niet erkend en in België wel. Dus het hoeft niet perse iets te betekenen.
Het beste is om de kitten terug te brengen, maar ik denk dat er maar weinig mensen zijn die dat over hun hart kunnen verkrijgen. Dus dan idd die 150 euro terug vragen.
Succes met de kitten.
Ik heb eerder het idee dat ze meerdere nestjes heeft die ze bij verschillende verenigingen registreert.
Het is trouwens een cattery die op de site alleen Britse kortharen heeft staan maar meerdere rassen heeft.
bobje26 schreef:Zou je mij de naam willen geven van de fokster? Wij hebben ook 3 oosterse en in de toekomst willen we er nog eentje bij. En uiteraard geen miskoop!
Ik heb gelezen dat er geen contract is, is er wel een gezondheidsverklaring van haar dierenarts voor ze de kitten mee gaf? Is ze gechipt? Dan zou er al eerder een DA advies over gegeven kunnen hebben, misschien kun je contact met hun praktijk opnemen om het dossiertje op te vragen.