Froukje schreef:Waarom moeten boeren altijd maar alles uitleggen? Als leken zich er niet mee bemoeien zou er niets aan de hand zijn.
Ben het met KimD eens, en ik had de rekening nog doorgestuurd ook.quintusgl schreef:Als je dit voor het eerst ziet is het vreemd. Ik heb liever dat ze zo reageert als dat ze niks doet en er verder niet naar om kijkt. We hebben het allemaal moeten leren.
TS, als je het niet weet wat te doen dan bel je me maar. Kom ik je helpen. moet je me even pben waar je zit.
En als je dat hier probeert had je helemaal een probleem gehad. Je gaat als vreemde je toch niet bemoeien met andermans koeien?Hoe gek zijn we geworden?
Je kunt hier pas over oordelen als je weet waarom het meiske daar in die stal was. Als zij daar gewoon mag komen om welke reden dan ook, dan is het helemaal niet vreselijk dat ze om raad vraagt.
En ja, dat kan ze beter aan de DA vragen dan aan bokt, dus ik zie niet in waarom iemand over de flos moet raken als er even een belletje gepleegd wordt.
TS: hoe kwam het nou dat je bij die koe uitkwam?
Hoe gek zijn we geworden?

Werkelijkwaar ongelooflijk, sommige reacties.
Naar.
Makkelijk oordelen he vanaf je computertje als je zelf niet in die situatie zit!