mikky19 schreef:hb niet alle antwoorden gelezen
wij hadden ook een kat die in de garage leefde kon zelf naar binnen en buiten. toen hij 4 jaar was werd mijn zus allergisch maar we konden niet zonder hem. Daarom mocht hij blijven maar dan niet in huis.
de keuze om hem te houden was niet egoïstisch maar doordacht . hij was altijd buiten en kwam eigenlijk nooit binnen.
dus een kat in de schuur mishandeling ?
hij had eten drinken een mand en mocht binnen zodra mn ouder weg waren. beestje is 18 jaar geworden dus ik vind dat je echt mega overdrijf. maak je liever zorgen om dieren die geen eten ect hebben.
Dus omdat andere dieren geen eten/drinken hebben, mag ik me geen zorgen maken om de kat hier in de schuur? Ik kan me heus wel zorgen maken om meerdere dieren hoor
hier kan ik tenminste nog makkelijker iets aan doen, dan een kat ergens in Nederland die zonder eten zit. Beetje zinloze opmerking vind ik.Deze kat zit in een ruimte van 2 bij 5 ongeveer, 1 klein raampje. Nee daar wordt je gelukkig van. Alsof ik nou die kat dan maar moet vergeten omdat een andere kat in Nederland dus geen eten heeft