Wat voor gekke dingen eet jouw huisdier?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Muiz
Moderator Algemeen

Re: Wat voor gekke dingen eet jouw huisdier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 13:11

Mijn papegaai breekt het huis af als hij de pindakaaspot hoort samen met de broodrooster :)

Athelas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 13:12

Mijn kat wil alles proberen op te eten, alleen vaak laat ze het toch maar liggen als het om groente gaat. :+
Ze at laatst wel paddestoelen :oo Er viel een paadestoel van mijn bord, en toen had mijn kat het op voor ik het kon oppakken. En een keer dronk ze stiekem uit het kopje koffie van mijn vader. Een ze heeft een keer een kaas gestolen, maar ik denk dat dat vrij normaa is dat katten dat lusten. :)

Bowen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 13:17

Sokken |(
Dat was de eerste stevige buikoperatie voor die hond. Was zo'n sok met een knoop erin, deed ik vroeger altijd, gat in een sok, dan die in de andere sok, knoop erin-->hondenspeeltje. Niet zo'n goed plan bij deze hond dus.

Maiskolven is het 2de rare wat hij at, vooral omdat hij die kolf dus in zijn geheel naar binnen heeft gewerkt.
Na 2 maanden leverde dat een enorm probleem op (toen kwam dat ding in de maagpoort naar de darmen vast te zitten), dat was de 2de grote buikoperatie.
Hij jatte dus een afgekloven maiskolf (schrok schrok en weg was de kolf) toen ik naar de groenkliko liep en die maiskolf liet vallen. Niet meer bij stilgestaan verder tot 2 maanden later hij midden in een beweging bevriest en enorme buikpijn liet zien.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 13:21

Mijn oudste kat jat de chilli con carne uit de pan als ze de kans krijgt (en ik maak 'm vrij heet en ook de boontjes en paprika gaan op). :Y)

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 13:21

Onze kat heeft het vooral op planten gemunt. Een potje Kaapse zonnedauw op de vensterbank houdt ze vakkundig kort (ieder nieuw verschenen blad wordt opgegeten). Wij houden het erop dat ze geen concurrentie duldt bij het vliegenvangen.

Verder houdt ze nogal van kruiden, en graast ze dus iedere ochtend wat van de tijm en peterselie af. De overige planten eet ze niet per se, maar die moeten gewoon kapot.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 13:22

Onze hond is gek op zalm :D Maar oke, dat is dan ook wel een shiba inu, 50% hond, 50% kat :+ :')

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 13:29

Hier 2 poezen die werkelijk...euhm...alleseters zijn :+ Alle soorten groenten, vlees, spagetti, droog brood...maar boven aan het lijstje staan toch wel frietjes ! :9
De 3e is het tegenovergestelde...die eet niks anders dan haar eigen brokjes en wat blikvoer....zelfs een stukje verse biefstuk gaat er niet in :')

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 13:30

Zojuist heel bijna mijn pure Tony's chocolade reep die al weken op de bankleuning ligt :')

lolotjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 18:21

8 jarige boxer
is gek op druiven en tomaten en meloen staat hij te kwijlen.

paard erg gek op slobber hoe viezer het prutje lijkt hoe lekkerder hij het vind.

schildpadden ze lusten graag kattenvoer en is tevens ook een hoofd voer en daar naast krijgen ze een klein stukje banaan waar ze over ruzien en gaan vechten wie het laatste hapje krijgt :+

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 18:32

Mijn kat eet al het brood beleg, van pasta tot suiker. Ook eet hij chocola, maar het top punt was toch wel dat hij gummybeertjes en colaflesjes van mijn laptop af jatte. Echt hij spoort niet

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 18:39

Onze fret at vroeger rauwe aardappel, die pakte hij uit een vak en nam hem mee onder de kast om hem daar lekker op te peuzelen :') en mijn konijnen eten naaktslakken. Nou eet smakelijk := oh ja, tot slot nog onze nieuwe kippen, die zijn verzot op konijnenpoep en zaagsel :+