Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Nancy schreef:Goof schreef:Nogmaals; het plassen komt ergens vandaan. Laat het onderzoeken door een dierenarts.
Nogmaals; dat ga ik ook doen.

_Nancy schreef:Thanks vrouwke, dat hou ik in gedachten
Desire, in elk voer zit wel iets wat iemand niet goed vind.. We hebben inmiddels een zak Iams besteld.. We gaan het gewoon proberen.
Er is gewoon veel te veel keus wat voer betreft..
Als dat niet werkt, kijken we gewoon weer verder..
Ik heb gehoord dat ammoniak ook helpt om te lucht uit de mat te krijgen.. Iemand wel eens gedaan??
_Nancy schreef:Desire, in elk voer zit wel iets wat iemand niet goed vind.. We hebben inmiddels een zak Iams besteld.. We gaan het gewoon proberen.
Desiree schreef:_Nancy schreef:Desire, in elk voer zit wel iets wat iemand niet goed vind.. We hebben inmiddels een zak Iams besteld.. We gaan het gewoon proberen.
Orijen is genoemd en cat lovers gold. Dat is goed voer. Iams gaat jouw probleem niet oplossen vanwege de eerder genoemde granen, pulp etc.
_Nancy schreef:Thanks vrouwke, dat hou ik in gedachten
Desire, in elk voer zit wel iets wat iemand niet goed vind.. We hebben inmiddels een zak Iams besteld.. We gaan het gewoon proberen.
Als dat niet werkt, kijken we gewoon weer verder..
Ik heb gehoord dat ammoniak ook helpt om te lucht uit de mat te krijgen.. Iemand wel eens gedaan??
dat scheelt toch best veel!
Dit hebben ze ook in mijn ogen niet meer nodig. Tonic weegt 3,5 kilo (5 mnd) en Gin weegt 4,5 kilo (11 mnd). En ze zijn gelukkig niet te dik, zitten prachtig in hun vacht en zijn naast de ontlasting en darm problemen verder oer gezond. 

_Nancy schreef:Ik heb me er ook bij neergelegd dat hij gewoonweg bij andere mensen naar binnen gaat als hun hun deur open laten staan.. Dat is niet mijn of mijn kat zijn schuld.
Wat mensen hier ook al zeiden; Weet hij veel waar hij wel en niet naar binnen mag.
Desiree schreef:_Nancy schreef:Ik heb me er ook bij neergelegd dat hij gewoonweg bij andere mensen naar binnen gaat als hun hun deur open laten staan.. Dat is niet mijn of mijn kat zijn schuld.
Wat mensen hier ook al zeiden; Weet hij veel waar hij wel en niet naar binnen mag.
Het is jouw schuld, want het is jouw kat. Mensen mogen hun deuren of ramen open laten staan zoveel als ze willen, jouw kat heeft daar niet naar binnen te gaan en daar hoor jij voor te zorgen. Hoe je dat doet, dat is jouw zorg. Maar je moet niet andere mensen opschepen met jouw huisdier. Zij hebben er namelijk niet voor gekozen, en jij wel. Dus de consequenties daarvan horen voor jou te zijn.
Desiree schreef:Katten moeten zich ook aanpassen aan deze wereld. Dan moeten ze maar aan een touwtje. Maar je kunt het niet maken om andere mensen ermee op te schepen. Echt niet.

_Nancy schreef:Desiree schreef:Katten moeten zich ook aanpassen aan deze wereld. Dan moeten ze maar aan een touwtje. Maar je kunt het niet maken om andere mensen ermee op te schepen. Echt niet.
Nee aan een touwtje kun je maken.. Doei, ga ik echt niet doen.
Katten zijn dieren, je kunt 's e niet even vertellen dat ze dat en dat niet mogen..
Ik vind je zin toch wel grappig ' katten moeten zich ook aanpassen aan deze wereld'.
Maak dat de kat maar eens wijs.
Het is niet zo dat wij niks hebben gedaan om dat te voorkomen, dat stroomdraadje hebben we er niet opgezet omdat we dat zo mooi vinden.
van in bomen klimmen (en door brandweer gered moeten worden) tot het irritant belagen van zijn huisgenoten. Maar het is ook de grappigste knuffelkat die we hebben. _Nancy schreef:Ik heb me er ook bij neergelegd dat hij gewoonweg bij andere mensen naar binnen gaat als hun hun deur open laten staan.. Dat is niet mijn of mijn kat zijn schuld.