Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

noox schreef:Ja ik veeg elke avond de rommel die ze hebben gemaakt in de wc, volgende ochtend ligt het er weer naast.
Ik heb wel een tuin maar daar ligt beton in dus daar worden ze ook niet happy van.

weer terug stoppen.
EngeltjeS schreef:Osianaa schreef:Ik denk dat ze beter af zijn bij iemand anders, als je zo over ze praat.
Zo, dat is een harde reactie zeg.
Behoorlijk banketstaaf komt dit over.
Volgens mij houdt de TS enorm veel van haar konijnen maar zit ze met haar handen in het haar.
TS, als je het hok iedere dag wat bij houdt? En niet teveel extra strooisel geeft aan de dames.
Misschien is het wel een leuk idee om een oude krant in het hok te leggen.
Hier kunnen ze aan knagen en graven.
Of speelballetjes waar je voer in kunt doen.
Succes enne: niet zomaar je konijnen weggeven hoor!
farahdiba46 schreef:Arme beestjes, met zon baas...In die vieze kooi van zezou je die niet eens heel rap gaan schoonmaken dan verder kan ik alleen maar zeggen:geef ze alsjeblieft lekker weg.
AlwaysH schreef:TS, ik snap je probleem, al zit mijn konijn buiten, ze eet altijd haar stro op (geen idee waarom ze krijgt genoeg voer) en daardoor blijft de poep liggen op de tegels...
farahdiba46 schreef:Ach kom zeg ts loopt gewoon te jokkebrokken, ze heeft evensnel een leuke ren neergezet en doet alsof dat hun reguliere onderkomen is. Je ziet op de achtergrond nog de afdruk van een kleine kooi die ernormaal staat en ze ze dus bijna niet uit haalt (zegt ze zelf in 1e bericht
dit slaat wel echt alles hoor, of mis ik nou de cynische ondertoon ofzo. 
Eoweyn_x schreef:unihorses schreef:hoe kunnen jullie die dieren in die ren houden ? die van mij springen daar uit hoor haha
Overdekken of een hogere ren kopen
ze springen de 80 cm om hoog.. ze hebben dijbenen daar zeg je u tegen