[BB] Bokkers met Boomers

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

L_isanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 21:00

bellehorses schreef:
Wat een leuke stel heb je L_isanne..

Leuk hondje Milord, zoals ze op de laatste foto is vind ik hem super schattig..

Wat fijn dat jullie hondjes zo goed met kinderen kunnen.. Die van mij helaas niet -O-

Dankje! <3

Jammer dat die van jou niet met kinderen kan.. Wat doet hij dan?
Die van mij rennen hooguit weg want kijken eerst wat de kat uit de boom bij nieuwe mensen maar that's it.

Florale

Re: [BB] Bokkers met Boomers

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 22:07

Die van mij zijn juist heel mensgericht. Gek op mensen en kinderen. Mex in elk geval,Sepp voor zover ik dat beoordelen ook.
Alleen andere honden is wisselend, Mex ontwijkt bij voorkeur. Alleen honden die ze kent vind ze leuk.
Daarom laat ik Sepp met zoveel mogelijk honden kennis maken (mits dat kan)

bellehorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 15:53

L_isanne schreef:
bellehorses schreef:
Wat een leuke stel heb je L_isanne..

Leuk hondje Milord, zoals ze op de laatste foto is vind ik hem super schattig..

Wat fijn dat jullie hondjes zo goed met kinderen kunnen.. Die van mij helaas niet -O-

Dankje! <3

Jammer dat die van jou niet met kinderen kan.. Wat doet hij dan?
Die van mij rennen hooguit weg want kijken eerst wat de kat uit de boom bij nieuwe mensen maar that's it.

Ze begint al vrij snel te grommen en wil dan ook nog wel eens bijten, niet door bijten maar toch.. Het is jaren terug eens begonnen toen mijn nichtje haar wat zat te pesten, ik had haar al meerdere malen gewaarschuwd maar ze ging maar door, lyla beet haar toen. Ik heb haar toen niet gestraft omdat ik mijn nichtje al meerdere keren had gewaarschuwd, wie niet horen wil moet maar voelen.. En sinds toen heeft ze eigenlijk niks meer met kinderen, mijn andere nichtje was ze gek op toen ze net was geboren, maar nu deze loopt en met haar armen loopt te zwaaien moet ze daar ook niks meer van hebben..