Ik heb namelijk ook katten die zelf kunnen kiezen of ze binnen blijven of naar buiten gaan. 1 poes is in de zomer gerust een dag en een nacht weg en komt verder alleen binnen om wat te eten. Ik zie haar dan wel vaker in de speeltuin, als ik daar ben met mn zoontjes, dan wil ze graag knuffelen. Ben er daar ook achter gekomen, dat veel buurtbewoners haar kennen, maar niet weten dat ze van mij is. Wat als een iemand goedbedoeld haar eten ging geven? Of haar binnen kattenvoer laat eten? En dan bedenkt dat de kat niet gemist wordt en naar een ander huis meeneemt?
Zolang mijn poes nog af en toe thuis eet en k haar zie in de speeltuin, mis ik haar niet en ga dus ook niet bij gevonden dieren zoeken. Als ik haar dan ineens niet meer zie, ga ik wel zoeken. Maar heb jij Poes nog steeds op amivedi staan? Anders voelt t voor mij toch een beetjes als stelen, hoe goedbedoeld t ook is.
Mijn poes wordt nu ouder en is nu veel meer binnen, of in de tuin, dus dat scheelt mij zorgen
want dat maakte ik me bestwel als ze weer eens n nacht weg was. Vraag me nog steeds af waar ze was en wat ze deed.
) want anders had je kunnen lezen dat ik wat jij beschrijft juist wilde vermijden, ik zou nooit een kat willen weghalen van zijn eigenaren. Daarom hebben we er dus alles aan gedaan om de eigenaren op te sporen.