jasje voor kat

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-15 17:56

tita schreef:
Ik heb toentertijd een Noors truitje gekocht bij intratuin voor mijn devon rex poesje kleinste maat, pastte perfect woog toen 1800 gram

ok houd ik in het hoofd als het jasje van shirley niet past :D
i
Desiree schreef:
Ik ken mensen die hun katten altijd meenemen op vakantie in Texel en daar vinden ze het heel leuk.
Waar leid jij eigenlijk uit af dat je kat het koud heeft?
En stel dat ze het koud heeft, weet je al dat ze een jasje zal accepteren?

ze kroop tegen me aan en rilde een beetje, toen ik haar in mijn jas liet kruipen en ze even daarin zat stopte het rillen weer. Dus ik neem aan dat het van de koude kwam.

Lente schreef:
Jasje kan ik je niet mee helpen maar mijn kat vroeger ging inderdaad ook met liefde mee op vakantie.

Die ging gewoon van kitten af aan overal mee naar toe aan een tuigje. Het is maar net wat ze gewend zijn.

dat inderdaad :) ze gaat inderdaad vaak mee wandelen :)

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 18:15

Ik verwacht dat mijn jasje wel gaat passen :j
Of ze het accepteert is natuurlijk een tweede :D

Mijn hondje is overigens verschrikkelijk blij met z'n kleertjes!
Ben zelf ook niet zo'n truttebol met mijn dieren, maar sommige hebben het gewoon nodig :D

Yaemyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 18:18

Deze kat heeft geen jasje nodig. :) Maar dat weet je zelf natuurlijk ook gewoon.
Hoop dat het jasje je kat niet stoort. Succes ermee in elk geval, staat vast leuk.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-15 18:18

Shirley schreef:
Ik verwacht dat mijn jasje wel gaat passen :j
Of ze het accepteert is natuurlijk een tweede :D

Mijn hondje is overigens verschrikkelijk blij met z'n kleertjes!
Ben zelf ook niet zo'n truttebol met mijn dieren, maar sommige hebben het gewoon nodig :D

ik tut normaal ook niet hoor :D voor hondje heb ik ook gewoon 1 jasje voor als ze het koud heeft, is nog eens een lelijk ding ook dat jasje :')
Phoenix zal het jasje waarschijnlijk na wat morren wel accepteren. Wat nieuws is meestal eerst gek mee spelen en boos op doen (zoals de penning aan haar halsbandje) en dan het gewoon accepteren en negeren dat ze het aan heeft :p

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-15 18:19

Yaemyn schreef:
Deze kat heeft geen jasje nodig. :) Maar dat weet je zelf natuurlijk ook gewoon.
Hoop dat het jasje je kat niet stoort. Succes ermee in elk geval, staat vast leuk.

mag ik vragen hoe je erbij komt dat mijn kat dat niet nodg heeft? als ik haar als een barbiepop wilde aankleden maakte ik toch geen topic aan en kocht ik gewoon ladingen kleding :p

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 18:24

Afbeelding

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-15 18:31

Afbeelding
eerder zoiets dan :D ze is wel een stoere dame hoor :D

Shirley

Re: jasje voor kat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 18:33

Dan gaat ze mijn jasje geweldig vinden! 8-)

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-15 18:38

hihi, dan volgt er hier een fotospam :D

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 18:49

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-15 18:53

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 21:02

Hangt van de maat kat/ sok af :o

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-15 21:08

ElCid schreef:
Hangt van de maat kat/ sok af :o

kat is erg klein, maar een sok is toch altijd elastisch? :p

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 22:36

Meestal wel, je kan eens opmeten met een sok van jezelf en dan evt. een passende maat sok kopen :brr:

primera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 19:09

Zoe_97 schreef:
primera schreef:
Misschien raar getypt van mij, maar je hebt ook spray bij schoenenwinkels of sportwinkels waarmee je schoenen en jassen en dergelijke waterdicht mee kan maken :). Dan zou een passend fleecejasje dus toch kunnen werken, mocht je geen andere oplossing vinden.

werkt dat echt op stoffen die van nature niet waterafstotend zijn?

Ja hoor, alleen zou ik een grof gehaakt truitje minder vertrouwen als een fleece jasje. Zou dr ook niet in de zee ermee laten zwemmen ;) maar denk dat ze dat ook niet gaat doen, een regenbui moet het zeker wel houden. Maar zo te zien heb je al wat gevonden, maar wie weet heb je er wat aan in de toekomst.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-15 19:45

primera schreef:
Zoe_97 schreef:
[quote="primera"
Misschien raar getypt van mij, maar je hebt ook spray bij schoenenwinkels of sportwinkels waarmee je schoenen en jassen en dergelijke waterdicht mee kan maken :). Dan zou een passend fleecejasje dus toch kunnen werken, mocht je geen andere oplossing vinden.
[/quote
werkt dat echt op stoffen die van nature niet waterafstotend zijn?

Ja hoor, alleen zou ik een grof gehaakt truitje minder vertrouwen als een fleece jasje. Zou dr ook niet in de zee ermee laten zwemmen ;) maar denk dat ze dat ook niet gaat doen, een regenbui moet het zeker wel houden. Maar zo te zien heb je al wat gevonden, maar wie weet heb je er wat aan in de toekomst.

zeker erg bedankt voor de tips! Als het jasje van shirley niet past gat mijn oma dat model gebruiken om een wel passend jasje zelf te maken op basis van dat jasje. Waterdichte stoffen werken moeilijker voor haar dan een fleece stofje, dus dan is dit zeker handig :D

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 06:58

Trilde je kat gewoon niet van angst ipv kou? :P

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-15 08:08

Ruby1995 schreef:
Trilde je kat gewoon niet van angst ipv kou? :P

nee hoor :) ze is gewoon lekker mee te gaan wandelen en doet dit ook graag. Als we met enkel de hond willen vertrekken krijst ze de boel bijeen totdat ze ook haar tuigje aankrijgt en meemag. En daarbij iep ze gewoon vrolijk rond met blaajes te spelen voordat ze weer op schoot kroop

Ianrowan2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 08:24

Ow wat leuk :j heerlijk om zo huisdieren te kunnen houden toch?!
Groot gelijk dat je je kat een jasje om wilt doen als je het idee hebt dat ze hij/zij het koud heeft.
Misschien kan je ex-echtgenote kijken of er iets leuks tussen de chihuahua kleding zit?
Hebben ze super leuke truitjes en jasjes waar vast wel een maatje voor je kattekind tussen zit :j
Maar... Ik zag dat je je hond ook meeneemt. Ik las al de tip van iemand over de rabies vaccin Wel doen hoor want België is ook het "buitenland" en je wilt geen nare dingen meekrijgen voor je beestjes ;)

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-15 08:26

Ianrowan2009 schreef:
Groot gelijk dat je je kat een jasje om wilt doen als je het idee hebt dat ze hij/zij het koud heeft.
Misschien kan je ex-echtgenote kijken of er iets leuks tussen de chihuahua kleding zit?
Hebben ze super leuke truitjes en jasjes waar vast wel een maatje voor je kattekind tussen zit :j
Maar... Ik zag dat je je hond ook meeneemt. Ik las al de tip van iemand over de rabies vaccin Wel doen hoor want België is ook het "buitenland" en je wilt geen nare dingen meekrijgen voor je beestjes ;)

hoi :) ik woon ook in belgië dus voor mij is dat binnenland hihi. Ik heb ondertussen van een bokker een jasje aangebode gekregen dat ik eerst ga proberen :D

Ianrowan2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 08:27

Zoe_97 schreef:
Ianrowan2009 schreef:

hoi :) ik woon ook in belgië dus voor mij is dat binnenland hihi. Ik heb ondertussen van een bokker een jasje aangebode gekregen dat ik eerst ga proberen :D

Ja nu lees ik het onder je foto haha. Tis nog vroeg he :=

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-15 08:30

Ianrowan2009 schreef:
Zoe_97 schreef:
[quote="Ianrowan2009"
[/quote

Ja nu lees ik het onder je foto haha. Tis nog vroeg he :=

hihi, dat is waar :D

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 08:56

riekie1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 17:44

Bij de wibra zag ik voor kleine hondjes en katten lekkere wollige truitjes en regenjasjes voor maar 3,99 best leuk!