Munnie schreef:Zo wat een klagers hier. Een hond kan makkelijk een paar uur zonder.
Sinds kort ben ik ook weer alleen. Ik ga s ochtends naar me paard kom ik even thuis om te eten en dan ga ik werken om 13 uur. En ben ik ergens tussen 19 en 23 uur weer thuis. En dit 6 dagen in de week.
Als ik zondag vrij ben ga ik een paar uur met hem de deur uit stuk fietsen dan even rusten laten snuffelen stok gooien en weer verder fietsen.
Zal niet zeggen dat het ideaal is maar hij leeft nog steeds hoor. Plast nooit binnen maakt niks kapot en heeft de woonkamer en keuken tot zijn beschikking.
Af en toe vind ik het ook zielig maar aan de andere kant hij is er aan gewend.
Ik denk dat het makkelijk kan. Ideaal beeld is inderdaad niet werken en hondje nooit alleen maar dan zou bijna niemand een hond kunnen hebben.
Een hond kan inderdaad best een paar uur zonder, maar zoals jij je hond houdt vind ik gewoon egoistisch.
"Hij is niet anders gewend"... Serieus? Wil je dat argument aanvoeren? Want ik kan een heleboel dingen opnoemen die zielig zijn ondanks dat mens of dier niet anders gewend is..