Als je zo getekend bent dan moet er wel een bij passend karakter bij he hahahaha. die fotos ook van der, die kop van der heerlijk!
Djoena
Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-15 20:21
Omdat de fokker weet dat we op zoek zijn naar een teefje met een rustig karakter, kregen we nog een foto doorgestuurd van het rustigste (en dikste ) teefje van het nest;
Het is nu al moeilijk kiezen met 2 pups, maar nummer 3 is ook erg cute!
ooo die heeft helemaal.zon lekker dik puppy buikje maar deze is ook heel leuk. maar laat je niet foppen met dat ze nu een rustig karakter heeft. toen wij onze jongste gingen halen kregen wij ook het rustigte mannetje mee, we hebben nog nooit zon adhder gehad.. zodra die bij ons was was het rustige weg haha
Dank je wel! Het is een tijdje geleden dat de kids zo aan het stuiteren zijn geweest voor iets leuks, dus ze steken momenteel ook iedereen aan in huis... (inclusief moi)
Wat een heerlijke pups! Een hele bijzondere kruising.
TS, ik wil de pret niet drukken, maar aangezien dit nest in België ligt en jij in Nederland woont: Is het je bekend dat een pup zonder rabiës enting de grens niet over mag?
En je weet ook dat je dierenarst een aangifte plicht heeft als de pup uit het buitenland komt en nog geen 15 weken is. Of heeft je pup al een nederlands paspoort? Wat trouwens ook not done is.
In beide gevallen kan je pup in beslag genomen worden en een beste boete krijgen.
Djoena
Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-15 20:01
De pup zal met 12 weken een enting krijgen, waarna er 3 weken wachtijd moet zitten dus dan zal de pup 15 weken zijn als wij haar op kunnen halen. Volgende week gaan wij kijken welke pup bij ons past dus correct me if I'm wrong, maar er staat nergens dat de pup meteen meegaat volgende week?
Edit: het enigste wat misschien dat idee kan geven is de titel van het topic? Ik zal vragen of een collega mod hem wil aanpassen. Dat scheelt weer uitleg in de toekomst en sorry Na het lezen van de titel die ik bedacht had, klinkt het inderdaad alsof ik de pup meteen mee ging nemen.