Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cas123 schreef:Ik snap niet waarom je daar boos om word? Het is geen haat reactie, geen boze reactie het is een normale reactie omdat konijnen groepsdieren zijn. Tuurlijk zijn er uitzonderingen. Maar ik maak uit jou verhaal op dat jouw konijn alleen zit. Nu is ie wss blij omdat hij/zij (denk IK dit altijd gewend is). Ik kan niet beoordelen of je het al geprobeert hebt met meerdere konijnen en dat jouw konijn echt alleen wil leven maar meestal lijd dit naar nare reacties dat een konijn niet alleen mag.

Desiree schreef:Wat een vieze smerige streek om een konijn daar in te doen! Ik hoop niet dat hij er al te lang in heeft gezeten. Een konijn kan geen 12 uur zonder eten want dan gaan de darmen plat en gaan ze nooit meer iets doen.
Douce schreef:Desiree schreef:Wat een vieze smerige streek om een konijn daar in te doen! Ik hoop niet dat hij er al te lang in heeft gezeten. Een konijn kan geen 12 uur zonder eten want dan gaan de darmen plat en gaan ze nooit meer iets doen.
Ik vind het altijd persoonlijk zo grappig als mensen niet bijlezen. Nu moet ik zeggen dat deze reactie nog steeds past, maar toch komt het over alsof er niet bijgelezen is.
http://www.lapina.nl/
Deze zijn momenteel gesloten ivm het virus, maar zitten volgens mij wel in de buurt.
Iris92 schreef:Mioux schreef:Je kan misschien beter via een opvang kijken. Daar plaatsen ze eigen nooit alleen een konijn. Mannen worden gecastreerd en word dan gekoppeld met een dame samen in een huis.
Ik ga eens googelen, of weet je een opvang bij mij in de buurt?
Sleeuwijk, Noord-Brabant

ingeb0rg schreef:Mijn konijn is serieus een gereïncarneerde hitler.
We hebben hem laten castreren maar die valt alles aan wat op een konijn lijkt. Had een Franse hangoor voedster, ging niet. In de opvang naar een maatje gezocht nadat hangoor dood was. Vloog ie ook alles aan.
Nu is hitler doodgelukkig in zijn eentje. In zijn eigen kamer waar hij kan doen en laten waar ie wil. Ook ik word nog altijd onder luidt gegrom begroet als ik zijn hok in wil of eten wil pakken. En als ik niet oppas zijn mijn vingers eraf...
Tsjah, je hebt ze echt, asociale konijnen
Ik zou even bij een opvang informeren inderdaad wat het beste te doen

ingeb0rg schreef:Heb ik ook allemaal gedaan Desiree, zelfs in de opvang hebben ze hem gehouden en te kijken of ie te koppelen was.
Oordeel van de opvang was net als die van mij. Hitler in hoogst eigen persoon haha. Konijn mocht volgens hun van geluk spreken dat hij bij mij was en niet voor een kind gekocht was. Hij blijft nu lekker hier, wordt dit jaar alweer 6. En dat gegrom en gebijt enzo tsjah, dat accepteren we dan maar
Maar klopt wel hoor wat je zegt, normaal hebben ze echt en maatje nodig!